اخبار سیاسی

کاردار ایران در لندن: حیاتی ترین عذرخواهی رسمی باید از مردم ایران انجام گردد

ایسنا نوشت: کاردار ایران در لندن با اشاره به اعتراف وزیر خارجه پیشین انگلیس درباره نقش رهبری این کشور در کودتای 1953 (28 مرداد 1332) گفت حیاتی ترین عذرخواهی رسمی باید از مردم ایران انجام گردد که پس از 70 سال هنوز انجام نشده است.

25 مرداد 1402

این فرد به نام خصوصی سازی 1000 واگن را با خودش برد

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان این که واگذاری ها در قالب خصوصی سازی به نااهل، شرکت ها را به فنا می دهد، گفت: شرکت ریلی رجا 7 سال است که حق دسترسی به ریل را به راه آهن پرداخت نکرده است.

17 مرداد 1402

نماینده مجلس: 82 ابرشرکت دولتی صورت حساب های مالی خود را ارائه نمی نمایند

شورای رقابت چه وظیفه ای دارد که اجازه می دهد خودروسازان داخلی به ویژه دو شرکت ایران خودرو و سایپا نسبت به افزایش خودرو اقدام نمایند و هر سه ماه یکبار شاهد افزایش قیمت باشیم.

22 فروردین 1402

و ناگهان ناهید کیانی

روزنامه شرق نوشت: روز گذشته و در شرایطی که فضای رسانه ای کمتر خبری درباره شرایط آماده سازی تیم ملی زنان تکواندو ایران برای رقابت های گرنداسلم چین داشت، سایت فدراسیون تکواندو، خبری کوتاه روی خروجی اش گذاشت.

4 اسفند 1401

حساب های ترامپ به اینستاگرام و فیسبوک باز می گردند

دیجیاتو نوشت: متا طی چند هفته آینده حساب های دونالد ترامپ در فیسبوک و اینستاگرام را برمی گرداند.

9 بهمن 1401

پلمپ شدن خانه های بومگردی بخاطر ناآگاهی سازمان ها و نهادها

مدیرکل دفتر همکاری و توافق های ملی گردشگری از تشکیل کارگروه ملی بومگردی برای تعدیل ضوابط و رفع ناهماهنگی با سایر دستگاه ها خبر داد و گفت: متاسفانه سایر سازمان ها و نهادها بومگردی ها را با خط کش هتل می سنجند در حالیکه ضوابط و استاندارد این خانه ها کاملا...

23 دی 1401

آموزش و پرورش ملزم به تعطیلی موقت مدارس در صورت شیوع آنفلوآنزا

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: یکی از کار هایی که در مجلس پیگیری شده است؛ الزام آموزش و پرورش به تعطیلی موقت مدارس در صورت شیوع بیماری آنفلوآنزا است.

13 آبان 1401

احکام رتبه بندی برای تمام معلمان صادر نشده است

کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مصوبه ای را داشته که در صورت تصویب در صحن علنی، رتبه بندی معلمان مهرآفرین بدون شرکت در آزمون انجام خواهد شد.

2 آبان 1401

آپلیستسیخه؛ شهری باستانی به شکل غار در گرجستان

شهر گوری گرجستان یکی از شهرهایی است که بیشتر به خاطر صنعت در گرجستان مشهور شده است. این شهر در استان شیدا کارتلی گرجستان واقع شده و به وسیله یکی از بزرگترین پادشاهان کشور به نام جاوید چهارم بنیان گذاشته شده است. از ویژگی های شهر گوری گرجستان عبور خط راه...

20 شهریور 1401

مشاور و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات منصوب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی، محمد احسان خرامید را به عنوان مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

13 شهریور 1401

صدور احکام تازه حقوق بازنشستگان در شهریورماه

دهقان کیا در خصوص مابه التفاوت افزایش 38 درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح تامین اجتماعی گفت: قرار است عقب افتادگی 5 ماه گذشته، از فروردین تا مرداد، از مهرماه به مرور پرداخت گردد.

2 شهریور 1401

توطئه مشترک آمریکا و انگلیس علیه ایران در کودتای 28 مرداد در مجموعه سعدآباد روایت می گردد

ایرنا/ براساس اخبار واصله، توطئه مشترک آمریکا و انگلیس علیه ایران در کودتای 28 مرداد در مجموعه سعدآباد روایت می گردد.

28 مرداد 1401

پکن: تحریم های آمریکا 200 میلیارد دلار به ایران خسارت زده است

ژائو لیجیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین در مطلبی که در صفحه توییتری خود منتشر کرد، به انتقاد از سیاست های تحریم های ایالات آمریکا پرداخت و از خسارات هنگفتی که تحریم های واشنگتن علیه ایران به وجود آورد، سخن گفت.

22 مرداد 1401

ایران و تاجیکستان: دوستی از جنس تاریخ

خبرنگاران : هلدینگ کادوس شعبه نو خود را در شهر دوشنبه در تاجیکستان افتتاح می کند.

13 مرداد 1401

راه چاره بریتیش کلمبیا برای برطرف کمبود دامپزشک

بریتیش کلمبیا به منظور برطرف معضل کمبود دامپزشکان در این استان، تعداد کرسی های حمایتی (subsidized seats) را در دانشکده دامپزشکی افزایش می دهد.

30 تیر 1401

ظرفیت دندانپزشکی در کنکور سال جاری 10 درصد افزایش می یابد

منصور کبگانیان در حاشیه جلسه 163 شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: وزارت بهداشت باید ظرف مدت 2 ماه نظر خود را درباره افزایش ظرفیت پزشکی ارائه می داد اما اکنون کمی بیشتر از 2 ماه طول کشیده است.

27 تیر 1401

انتصاب رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور

خبرگزاری خبرنگاران- آقای یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حکمی آقای مهدی فیاضی را به عنوان رییس مرکز امور بین الملل ومدارس خارج از کشور منصوب کرد.

26 تیر 1401

مدت زمان اعتبار پروانه بهره برداری دفاتر خدمات مسافرتی به سه سال افزایش یافت

ایرنا/ براساس سخنان معاون گردشگری کشور، مدت زمان اعتبار پروانه بهره برداری دفاتر خدمات مسافرتی به سه سال افزایش یافت.

15 تیر 1401

متخصصان فنی و حرفه ای؛ یاری رسان سیل زدگان

خبرگزاری خبرنگاران-رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای از اعزام مربیان متخصص سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای تعمیر لوازم برقی منازل سیل زدگان اطلاع داد.

14 تیر 1401

وقتی قانون اجرا نمی گردد و ممیزها مالیات را سلیقه ای می بندند

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: متأسفانه سازمان امور مالیاتی، اصلاح قانون مالیات های مستقیم را کامل اجرا نکرده و برای دریافت مالیات، همچنان ممیز محور عمل می نماید که به صورت سلیقه ای، مالیات کم و زیاد می گردد.

11 تیر 1401
تعداد: (69)