راه چاره بریتیش کلمبیا برای برطرف کمبود دامپزشک

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، بریتیش کلمبیا به منظور برطرف معضل کمبود دامپزشکان در این استان، تعداد کرسی های حمایتی (subsidized seats) را در دانشکده دامپزشکی افزایش می دهد.

راه چاره بریتیش کلمبیا برای برطرف کمبود دامپزشک

به موجب این امکان، دانشجویانی که در قالب این طرح حمایتی پذیرش می شوند، هزینه بسیار کمتری در مقایسه با سایر دانشجویان می پردازند.

به گزارش وبلاگ دانلود سرا به نقل از thestar، بریتیش کلمبیا تعداد کرسی هایی را که به دانشجویان سال اول کالج دامپزشکی با هزینه کمتر اختصاص می یابد دو برابر می نماید؛ تغییری که گفته می گردد اقدامی بسیارضروری برای برطرف کمبود فوق العاده پزشکان حیوانات است.

به گفته مدیر اجرایی انجمن دامپزشکان بریتیش کلمبیا، صاحبان حیوانات برای مراقبت های معمولی و اورژانسی باید زمانی طولانی منتظر بمانند و هر چه دامپزشکی از مرکز شهر دورتر باشد این زمان طولانی تر می گردد.

او گفت که دامداران و کشاورزان برای مراجعه به دامپزشکان به علت کمبود پزشکان وقت با مشکل روبرو هستند. از طرفی گروه های نجات حیوانات در کوشش هستند تا حیوانات را قبل از پذیرش سرپرستی به وسیله افراد، تحت مراقبت های بهداشتی لازم قرار دهند.

او در مصاحبه ای اظهار کرد که این انجمن از توسعه این طرح حمایتی سپاسگزار و بسیار خرسند است.

آن کانگ ـ وزیر آموزش پیشرفته ـ روز دوشنبه خاطرنشان کرد که دولت بریتیش کلمبیا 10.68 میلیون دلار برای حمایت از 40 دانشجو که پاییز سال جاری وارد Western College of Veterinary Medicine می شوند، اختصاص خواهد داد.

او گفت که هزینه شهریه در قالب این طرح (subsidized seat) در پاییز سال جاری حدود 12700 دلار در سال است.

شنیده ها حاکی از آن است که دانشجویان بین المللی دامپزشکی برای رفتن به کالج مبلغ 69000 دلار در سال شهریه پرداخت می نمایند.

دولت بریتیش کلمبیا در حال آنالیز راه چاره های مختلف برای برطرف کمبود دامپزشک در این استان است؛ ازجمله این راهکارها، ارزیابی مدارک خارجی و ایجاد فرصت برای دامپزشکانی است که مایل به نقل مکان به بریتیش کلمبیا هستند.

منبع: خبرکانادا

به "راه چاره بریتیش کلمبیا برای برطرف کمبود دامپزشک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه چاره بریتیش کلمبیا برای برطرف کمبود دامپزشک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید