خودرو

علت دیر شارژ شدن گوشی موبایل چیست؟

یکی از مسائل مرسومی که اغلب کاربران گوشی های هوشمند با آن روبرو شده اند، دیر شارژ شدن گوشی است. در برخی مواقع، متوجه می شویم که شارژ شدن باتری گوشی ما بیش از حد طول می کشد و این مشکل وقتی آزاردهنده می شود که زمان نسبتاً کمی رو در اختیار و سریعاً به گوشی...

22 اسفند 1402

هنجن که می گویند کجاست؟

هنجن به دنیای امروز شباهتی ندارد و با نگاه اول تصور خواهید کرد که سوار ماشین زمان شده اید و قرن ها به عقب برگشته اید.

9 مرداد 1402

کیا سول جی تی، لاین؛ یک مجموعه کامل و خوش قیمت کره ای!

در قسمت دماغه نیز، کیا سول در تریم های تازه خود بسیار مجذوب کننده تر از قبل شده و ترکیبی مجذوب کننده از ال ئی دی و هالوژن را در الگویی یکپارچه و متصل ارائه می دهد. جلوپنجره نیز بافت و قاب کرومی دارد که البته در جایگاهی نامتعارف قرار گرفته و در حقیقت...

12 اردیبهشت 1402

مشکل تازه سامانه یکپارچه خودرو؛ امکان انصراف از طرح ندارید

سامانه یکپارچه خودرو از روز سه شنبه امکان تغییر خودرو برای متقاضیانی که موعد تحویلشان 1403 بود را فراهم کرد، اما برخی افراد به اشتباه از کل طرح انصراف دادند.

9 اردیبهشت 1402

برطرف مسدودی حساب وکالتی خودرو های داخلی

دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی از برطرف مسدودی حساب وکالتی خودرو های داخلی اطلاع داد و گفت: متقاضیان خودرو های داخلی می توانند از امروز 100 میلیون تومان مبلغ واریز شده به حساب وکالتی خودشان را برداشت نمایند.

28 فروردین 1402

نماینده مجلس: 82 ابرشرکت دولتی صورت حساب های مالی خود را ارائه نمی نمایند

شورای رقابت چه وظیفه ای دارد که اجازه می دهد خودروسازان داخلی به ویژه دو شرکت ایران خودرو و سایپا نسبت به افزایش خودرو اقدام نمایند و هر سه ماه یکبار شاهد افزایش قیمت باشیم.

22 فروردین 1402

ابتکار ژاپنی؛ مایکروویو بی سیم

این دستگاه در موقعیت های مختلف مانند کارگاه های ساختمان سازی، مکان های کمپینگ و پیک نیک، خودرو ها و حتی منطقه ها آسیب دیده به واسطه بلایای طبیعی یا رویداد های دیگر می تواند مفید باشد.

16 فروردین 1402

سرمایه گذاری برقی هنگفت فولکس

فولکس واگن طی پنج سال، 180میلیارد یورو برای رسیدن به هدف خودرو های برقی سرمایه گذاری می نماید. به گزارش ایسنا، با توجه به اینکه فولکس واگن برای رسیدن به هدف فروش 50 درصدی خودرو های برقی در سطح دنیا تا سال 2030 کوشش می نماید، بیش از دوسوم از بودجه سرمایه گذاری...

27 اسفند 1401

نسخه کمیاب و استثنایی از خودروی محبوب ماشین باز ها

دارک هورس به صورت رسمی قرار است در سپتامبر 2023 معرفی گردد، اما اکنون عکس هایی از این خودرو منتشر شده است. ظاهر خودرو در قیاس با نسخه معمولی ماستنگ، بسیار اسپرت و تهاجمی تر شده است.

28 بهمن 1401

روش عجیب نگهداری از ماشین در دمای منفی 70 درجه

زندگی در سردترین مکان های مسکونی دنیا خیلی سخت به نظر می رسد. شهر یاکوتیا در سیبری، سردترین شهر دنیا لقب گرفته است. با این حال نگهداری خودرو در این شهر چگونه صورت می گیرد؟

24 بهمن 1401

تله کابین رامسر ، تفریحی هیجان انگیز در سرسبزی ها

رامسر که نام قدیمی آن سخت سر بود. یکی از شهر های زیبا و بی نظیر استان مازندران در شمال کشور عزیزمان ایران می باشد. در این شهرستان جاذبه های گردشگری و مجتمع های اقامتی فراوانی وجود دارد و کسانی که به رامسر سفر می نمایند و به قصد تماشای جاهای دیدنی رامسر...

17 دی 1401

GB110؛ سوپرکار برتونه به مناسبت صد و دهمین سال تاسیس این شرکت

برتونه، خودروساز ایتالیایی با انتشار عکس هایی از فراوری یک سوپرکار به مناسبت صد و دهمین سال تاسیس این شرکت اطلاع داد. برتونه میخواهد با این ماشین که نامش GB110 است، پس از یک دوره ورشکستگی دوباره فعالیتش را از سر بگیرد.

12 دی 1401

رشد چشمگیر خودروهای الکتریک در چین ، 99 درصد حمل و نقل عمومی شنزن از انرژی پاک تامین می گردد

شنزن چین به زودی به یکی از مراکز مهم حمل و نقل عمومی با وسایل نقلیه الکتریکی تبدیل می گردد. این شهر با جمعیت 12 میلیون نفری خود انتظار دارد به زودی 99 درصد حمل و نقل خو درا با خودروهای الکتریکی عمومی سازماندهی کند.

2 دی 1401

دیدنی ترین ب ام و M4 CSL؛ چگونه منهارت پرفورمنس یک هیولا را پرورش می دهد؟!

بدون شک یکی از زیباترین پروژه های تیونینگ با حضور ب ام و را باید به MH4 GTR II نسبت دهیم. خودرویی که به وسیله تیونر برجسته و نامدار آلمانی یعنی منهارت پرفورمنس چنان به زیبایی آماده و پرداخت شده که هر بیننده ای را برای ساعت ها مجذوب خود می نماید.

20 آذر 1401

ساخت اسپرسوساز صنعتی برای تامین نیاز هتل و رستورانها

به گزارش خبرنگاران، محققان یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس پیروز به ساخت و تولید اسپرسو ماشین صنعتی شدند. این محصول که تا به امروز وارداتی بوده اکنون بومی سازی شده و در اختیار کافه، رستوران، هتل، دفاتر شرکت و...قرار گرفته است.

12 آذر 1401

راهنمای سفر به باکو مرکز زیبای آذربایجان

باکو، بزرگترین شهر قفقاز و مرکز آذربایجان همچنین خواهر خوانده تبریز است از این رو هرساله بسیاری از گردشگران و مسافران ایرانی با پروازهای مستقیم و قیمت مناسب به این شهر سفر می کنند. اگر شما نیز قصد سفر به باکو را دارید، برای آشنایی بیشتر با این شهر با...

28 مهر 1401

تمامی شهرستان ها به بالابر گروه خط گرم فرمان از راه نزدیک مجهز شدند

مدیر امور تدارکات شرکت توزیع برق خراسان جنوبی از مجهز شدن تمامی شهرستان های 11 گانه استان به بالابر خط گرم فرمان از راه نزدیک اطلاع داد.

26 مهر 1401

BMW با ارائه بازی های درون خودرو تفریح جدیدی فراهم می نماید

انجام بازی های ویدیویی درون خودروها شاید ایده چندان جالب نباشد، اما می تواند برای رانندگان در حال انتظار درون خودرو تفریح خوبی فراهم کند. به همین دلیل، BMW اعلام نموده که میخواهد بازی های ویدیویی را در سال 2023 به وسیله همکاری با پلتفرم بازی ابری AirConsole به...

20 مهر 1401

تصاویر ، این مرد 6 هزار ماشین دارد! ، مجموعه شخصی از خودرو،هواپیما ،کشتی و موتور

بیش از 6 هزار ماشین؛ از پیکان تا فولکس، شورولت، جیپ و انواع ماشین های اسباب بازی نفیس روی قفسه این موزه متفاوت ردیف شده اند. اینجا مجموعه شخصی شاهین زنوزی یکی از مجموعه داران معروف تهران است.

3 مهر 1401

4 عامل خراب شدن باتری گوشی های هوشمند

یکی از بدترین و خطرناک ترین کار هایی که می توانید انجام دهید این است که از کابل های مقرون به صرفه قیمت یا ناسازگار با گوشی خود بهره ببرید. اگر تا به حال داستانی در خصوص آتش گرفتن خود به خودی تلفن شنیده اید، معمولا تقصیر کابل است.

31 مرداد 1401
تعداد: (71)