سرمایه گذاری برقی هنگفت فولکس

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، فولکس واگن طی پنج سال، 180میلیارد یورو برای رسیدن به هدف خودرو های برقی سرمایه گذاری می نماید. به گزارش ایسنا، با توجه به اینکه فولکس واگن برای رسیدن به هدف فروش 50 درصدی خودرو های برقی در سطح دنیا تا سال 2030 کوشش می نماید، بیش از دوسوم از بودجه سرمایه گذاری پنج ساله اش به برقی سازی و دیجیتالی شدن اختصاص می یابد.

سرمایه گذاری برقی هنگفت فولکس

فولکس واگن با توجه به کاهش هزینه موتور های احتراقی گفت در نظر دارد 180میلیارد یورو (5/ 259میلیارد دلار سنگاپور) برای فراوری باتری و عملکرد مرتبط با آن در آمریکای شمالی سرمایه گذاری کند. با توجه به هدف فروش 50درصدی خودرو های برقی در سراسر دنیا تا سال 2030، بیش از دوسوم بودجه سرمایه گذاری پنج ساله به برقی سازی و دیجیتالی شدن اختصاص می یابد.

فولکس واگن در گزارش سالانه خود گفت در سال 2022 با عایدی 800 میلیون یورویی، 1/ 2میلیارد یورو زیان عملیاتی متحمل شد. بر اساس گزارش رویترز، 15میلیارد یورو در آخرین طرح سرمایه گذاری، برای کارخانه های باتری و مواد خام در نظر گرفته شده است که شرکت ابتدا بر تامین مواد اولیه موردنیاز خود و سپس ساخت سایت های تازه تمرکز نموده است.

فولکس واگن پیش تر برنامه خود را برای افزایش برد احتمالی پلتفرم MEB به 700کیلومتر اعلام نموده است. این موضوع احتمالا بر مدل های آینده که هنوز عرضه نشده اند تاثیر خواهد گذاشت، بعلاوه می تواند برد مدل های موجود فعلی را افزایش دهد یا به عنوان یک ارتقای مستقل یا به عنوان بخشی از فیس لیفت آینده برای خودرو هایی مانند ID.4، ID.3 و ID.5 و بعلاوه ID تازه Buzz به کار گرفته گردد.

منبع: دنیای اقتصاد

منبع: فرارو

به "سرمایه گذاری برقی هنگفت فولکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری برقی هنگفت فولکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید