BMW با ارائه بازی های درون خودرو تفریح جدیدی فراهم می نماید

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، انجام بازی های ویدیویی درون خودروها شاید ایده چندان جالب نباشد، اما می تواند برای رانندگان در حال انتظار درون خودرو تفریح خوبی فراهم کند. به همین دلیل، BMW اعلام نموده که میخواهد بازی های ویدیویی را در سال 2023 به وسیله همکاری با پلتفرم بازی ابری AirConsole به خودروهای جدیدش بیاورد.

BMW با ارائه بازی های درون خودرو تفریح جدیدی فراهم می نماید

در حقیقت رانندگان خودروهای نو BMW می توانند با استفاده از گوشی های هوشمند خود به عنوان کنترلر، بازی های ارائه شده را روی نمایشگر منحنی سیستم اطلاع رسانی iDrive BMW اجرا نموده و از آن لذت ببرند. استفان دوراک، معاون ارشد توسعه شرکت BMW در این رابطه گفت: این قابلیت نو زمان انتظار درون خودرو ،مانند شارژ شدن، را به لحظات شاد و مجذوب نماینده برای رانندگان تبدیل می نماید.

راننده و سایر مسافران خودرو می توانند با اسکن یک کد QR در خودرو، تلفن های هوشمند خود را به هم متصل نمایند و بدین صورت به طور گروهی به انجام بازی های ارائه شده بپردازند. آنتونی کلیکوت، مدیر اجرایی AirConsole در این رابطه نیز گفت: ما بسیار مفتخریم که با شرکت BMW برای ساخت بازی های درون خودرویی همکاری می کنیم. قصد داریم بازی های بسیار لذت بخشی را به کاربران ارائه دهیم تا آن ها بتوانند هیجان را در خودروی خود تجربه نمایند.

البته باید اشاره کنیم که رانندگان در هنگام حرکت خودرو نمی توانند به انجام این بازی ها بپردازند. در واقع سیستم پردازش این بازی ها به گونه ای طراحی شده که تنها در خودروهای متوقف شده قابل اجرا خواهند بود.

منبع: Howtogeek

منبع: دیجیکالا مگ

به "BMW با ارائه بازی های درون خودرو تفریح جدیدی فراهم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "BMW با ارائه بازی های درون خودرو تفریح جدیدی فراهم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید