تمامی شهرستان ها به بالابر گروه خط گرم فرمان از راه نزدیک مجهز شدند

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، مدیر امور تدارکات شرکت توزیع برق خراسان جنوبی از مجهز شدن تمامی شهرستان های 11 گانه استان به بالابر خط گرم فرمان از راه نزدیک اطلاع داد.

تمامی شهرستان ها به بالابر گروه خط گرم فرمان از راه نزدیک مجهز شدند

یوسفی مدیر امور تدارکات شرکت توزیع برق خراسان جنوبی گفت: سه دستگاه بالابر با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان خریداری و تجهیز شده که پس از پیاده سازی نظام مدیریت آراستگی (5s) در اختیار مدیریت توزیع برق شهرستان های استان قرار می گیرد.

او اضافه نمود: با اضافه شدن این سه دستگاه تمامی شهرستان های 11 گانه استان به بالابر خط گرم فرمان از راه نزدیک مجهز شده که این اقدام به منظور کاهش خاموشی ها، افزایش رضایتمندی مشترکین، تسریع در خدمات رسانی مطلوب تر و تأمین برق پایدار تمامی منطقه ها استان حتی دور افتاده ترین نقاط صورت گرفته است.

یوسفی تجهیز ناوگان خودرویی و عملیاتی را جزو برنامه های مهم و اولویت دار این شرکت عنوان و بیان نمود: هم اکنون 44 خودرو سبک و 33 خودرو سنگین و جرثقیل در شرکت توزیع برق استان به منظور ارائه خدمات بهتر به مشترکین در حال فعالیت هستند.

مدیر امور تدارکات شرکت توزیع برق خراسان جنوبی مجهز بودن پرسنل عملیاتی به تجهیزات ایمن و بروز را برای حضور به موقع و افزایش ایمنی مأموریت های این شرکت ضروری دانست و توضیح داد: با بودجه اختصاص یافته، تأمین خودرو های با کیفیت، نو، با تجهیزات مناسب و پیشرفته در دستور کار این واحد قرار گرفته است.

وبلاگ دانلود سرا خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تمامی شهرستان ها به بالابر گروه خط گرم فرمان از راه نزدیک مجهز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی شهرستان ها به بالابر گروه خط گرم فرمان از راه نزدیک مجهز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید