مجلس در تصویب بودجه سال آینده با وزارت راه همراهی کند

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی ضمن درخواست همراهی نمایندگان مجلس برای تصویب بودجه 1401 تأکید کرد که بودجه 1401 وزارت راه و شهرسازی متناسب با مأموریت های آن تصویب گردد.

مجلس در تصویب بودجه سال آینده با وزارت راه همراهی کند

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی در نشست با نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی در ساختمان دادمان با اشاره به شرایط نامطلوب صنعت حمل ونقل در کشور گفت: تمام کوشش خود را به خواهیم گرفت تا با تامین منابع اقتصادی خارج از ردیف بودجه بتوانیم این صنعت را بازسازی نموده و مشکلاتی نظیر کمبود ناوگان را مرتفع کنیم.

وی ادامه داد: حمل ونقل باید با توجه به موقعیت ژئوپلتیکی ایران 30 درصد از فراوری ناخالص داخلی کشور را تشکیل دهد و برای قرار دادن این صنعت در جایگاه واقعی خود طرح بزرگی در دست اقدام است که جزییات آن بعدتر اعلام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی سپس به موضوعات کلان و راهبردی در استان آذربایجان غربی اشاره نمود و گفت: مواردی چون تکمیل کریدور غرب و تشکیل اداره کل راه آهن آذربایجان غربی پیگیری خواهد شد.

وی از نمایندگان خواست تا وزارت راه و شهرسازی را در تصویب بودجه 1401 همراهی نمایند و بودجه متناسب با مأموریت های این وزارتخانه تصویب گردد،اضافه نمود: در بسکمک از موارد، طرح های وزارت راه و شهرسازی نه به اعتبار که به اجازه احتیاج دارد و امید است نمایندگان در این راستا وزارتخانه را کمک نمایند.

قاسمی در سرانجام گفت: برای واحدهای به جای مانده مسکن مهر در استان آذربایجان غربی برنامه ریزی شده است تا احداث این واحدها به اتمام برسد. بعلاوه باید در 4 سال آینده 180 هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در این استان احداث گردد که مسائلی چون تامین زمین برای این طرح در دست پیگیری است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مجلس در تصویب بودجه سال آینده با وزارت راه همراهی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس در تصویب بودجه سال آینده با وزارت راه همراهی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید