اطلاعات جدیدی از بازی کوآپ Kemuri منتشر شد؛ غیرخطی اما نه چندان گسترده

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، استودیوی مستقل Unseen که به وسیله ایکومی ناکامورا (Ikumi Nakamura)، کارگردان خلاقیت بازی گوست وایر توکیو، تاسیس شده است، یک ویدیوی کاملا نو از پشت صحنه بازی کموری (Kemuri) منتشر نموده است که اطلاعات بیشتری را در خصوص اولین بازی استودیوی ذکر شده، در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

اطلاعات جدیدی از بازی کوآپ Kemuri منتشر شد؛ غیرخطی اما نه چندان گسترده

ویدیوی ذکر شده مملو از کانسپ آرت های مجذوب نماینده و انیمیشن های اولیه بازی است که بیشتر آن ها به طور خاص روی یوکای به عنوان دشمنان و متحدان احتمالی در کموری تمرکز دارند. ناکامورا در طول این ویدیو می گوید:

او در ادامه به جزئیات اینکه چگونه بازیکنان نقش شکارچیان یوکای را بر عهده می گیرند و با یاری چیزی با نام پنجره روباه به قدرت های ماوراء طبیعی دست می یابند که می توان از آن برای تماشا قلمروی روح نیز استفاده کرد، می پردازد.

کارگردان بازی، میزوسو واتانابه (Misuzu Watanabe) نیز می گوید:

به گفته یکی از طراحان بازی، استفاده از این پنجره بسیار خطرناک است. وقتی از آن استفاده می کنید، دشمنان متوجه شما خواهند شد، بنابراین بازیکنان باید زمان مناسبی را برای استفاده از آن به نفع خود انتخاب نمایند. لازم به ذکر است که کموری اولین بار در مراسم گیم اواردز 2023 معرفی گردید، جایی که ناکامورا روی صحنه رفت تا بازی تازه خود را به وسیله یک تریلر معرفی کند. لازم به ذکر است در حالی که کموری این تصور را ایجاد می نماید که یک بازی کاملا دنیا باز مانند مرد عنکبوتی است، Unseen در پی ایجاد انتظارات متفاوتی است. ناکومورا می گوید:

ناکامورا در ادامه شرح داد که کموری یک دنیا نیمه باز یا جزیره ای بزرگ است که پیمایش عمودی نیز در آن وجود دارد، بنابراین تراکم بالا است. این نقشه بعلاوه شامل درجه ای از کاوش آزاد است که در آن به بازیکنان گفته نمی گردد که به یک جهت خاص بروند. در ادامه ویدیو اعضای تیم سازنده می گویند که از فیلمبرداری موشن کپچر به نفع انیمیشن های فریم به فریم اجتناب می نماید. این بازی بعلاوه شامل یک سیستم پیمایش با قلاب، دویدن روی دیوار و نوعی سر خوردن است.

در این میان در رابطه سبک هنری بازی نیز اطلاعاتی منتشر شده است. ناس (Nass)، کانسپت آرتیست بازی، بیان نموده که سبک هنری ترکیبی از قدیمی و تازه بوده و بسیار مجذوب نماینده است. ظاهرا سبک فانتزی تاریک نیز تاثیر زیادی بر کارگردانی هنری بازی داشته است. شین کنینگ (Shane Canning)، طراح مرحله بازی، می گوید:

عمر اسپینوزا (Omar Espinosa)، از هنرمندان بازی، در رابطه با نام بازی گفته است:

ناکامورا در ادامه بیان نمود:

ادریس گری مکرویتیر (Idris Grey Macchruiteir)، طراح بازی، گفته که این هیولاها فقط شرور نیستند، بلکه مانند پلی بین دو دنیای متفاوت محسوب می شوند. در این میان رائول ایبارا (Raul Ibarra)، کارگردان انیمیشن بازی، در خصوص جنبه انیمیشن بازی می گوید:

دیوید اشتاینبرگ (David Steinberg)، کارگردان فنی بازی، در خصوص برجسته ترین بخش بازی بیان نمود:

آرون پکیارد (Aaron Packard)، مهندس گیم پلی، می گوید:

پک یارد اضافه نمود:

در نهایت گفته شده که در هفته ها و ماه های آینده، Unseen وارد یک مرحله گسترده آزمایش و توسعه بازی خواهد شد. سازندگان بعلاوه گفته اند که تریلر گیم پلی که در دست ساخت است، نه تنها انتظارات بازیکنان را برآورده می نماید، بلکه از آن ها نیز فراتر می رود. طبق گفته ناکامورا بازیکنان این دنیای مرموز را کشف می نمایند، با ماهیت مرگ روبرو می شوند، حقایق پنهان را کشف می نمایند و با عواقب انتخاب های خود در زندگی و زندگی پس از مرگ روبرو خواهند شد.

بازی کموری در حال حاضر در اوایل توسعه بوده و تاریخ انتشار و پلتفرم های مقصد آن نامشخص است. در ادامه می توانید ویدیوی را مشاهده کنید.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "اطلاعات جدیدی از بازی کوآپ Kemuri منتشر شد؛ غیرخطی اما نه چندان گسترده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جدیدی از بازی کوآپ Kemuri منتشر شد؛ غیرخطی اما نه چندان گسترده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید