ویژگی های کابین سوئیت اسکای بوئینگ 777 از ژاپن ایرلاینز

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، کابین سوئیت اسکای ژاپن ایرلاینز در بوئینگ 777 | Japan Airlines Sky Suite 777 first class cabin

امروز می خواهیم تا یکی دیگر از هواپیماهای دنیا که پرواز فرست کلاسش بسیار مجلل و زبانزد است را به شما معرفی نماییم. کابین فرست کلاس سوئیت اسکای هواپیمای بوئینگ 777 (Japan Airlines Sky Suite 777 first class cabin) از شرکت هواپیمایی ژاپن ایرلاینز. این کابین مجلل به عنوان یکی از 10 پرواز بسیار بلوکس و بی نظیر در سراسر دنیا شناخته می گردد و مسافران مخصوص خودش را دارد با این حال به نظر شما این پرواز دارای چه ویژگی هایی است که آن را تبدیل به یکی از برترین و البته مرفه ترین پروازهای دنیا نموده است؟ برای گرقتن پاسخ اسن سوال درباره این که هواپیمای سوئیت اسکای بوئینگ777 ژاپن ایرلاینز چه خصوصیاتی دارد، با خبرنگاران در ادامه همراه باشید.

ویژگی های کابین سوئیت اسکای بوئینگ 777 از ژاپن ایرلاینز

پرواز فرست کلاس سوئیت اسکای بویئنگ 777 ژاپن ایرلاینز

شرکت هواپیمایی ژاپن ایرلاینز که در گذشته به صورت کاملا مفصلی درباره آن صحبت کردیم، برای بعضی از مسیرهای خود همانند مقصدهای آمریکا مثل نیویرک و لس آنجلس؛ اقدام به ارائه پروازهای فرست کلاس با خدمات ویژه نموده است.

حتما این سوال برایتان پیش می آید که خود پروازهای فرست کلاس شامل خدمات خاص و بسیار عالی در طول سفر هستند، این خدماتی که خاص هستند و این پرواز را حتی از رده پروازهای فرست کلاس معمولی جدا می کند چه خصوصیاتی دارد؟

با ما در ادامه همراه باشید تا این سوال را پاسخ گوییم. اگر بخواهیم خیلی کوتاه برای شما این خدمات را خلاصه نماییم باید بگوییم که در این پروازها خدماتی همانند: خدمات بهداشتی، خدمات شخصی، امکانات استراحت رویایی و خدمات غذایی استثنایی این پرواز آن را از دیگر پروازها متمایز می کند.

حال می خواهیم برای شما تمام مزیت های این پرواز را به صورت موردی بازگو نماییم. بگذارید ابتدا کمی برای یادآوری از هواپیمای بوئینگ 777 برای شما بگوییم.

هواپیمای بوئینگ 777 در واقع یک هواپیمای تجاری 2 موتوره با بدنه ای بزرگ است که اصطلاحا به آن هواپیمای پهن پیکر می گویند.

این هواپیما می تواند در هر بار پرواز بین 278 تا 550 مسافر را با خود جا به جا نماید.

برد پروازی این هواپیما هم بین 10370 تا 17445 کیلومتر تخمین زده می گردد.

یکی از اصلی ترین ویژگی های هواپیمای بوئینگ 777 که باعث شده تا نام آن بیشتر بر سر زبان ها بیفتد و از بقیه بیشتر شناخته شده تر باشد این است که، این هواپیما اولین هواپیمای تجاری در دنیا بوده است که همه مراحل ساخت آن با برنامه های کامپیوتری صورت گرفته است!

این به آن معناست که بر خلاف هواپیماهای دیگر، برای طراحی بوئینگ 777 هیچ طرحی و شکلی بر روی کاغذ کشیده نشده و همه مرحله های طراحی با برنامه ای به نام کتیا صورت گرفته است. طراحی هواپیمای بوئینگ 777 بدون استفاده از کاغذ یک مزیت بسیار بزرگ داشت و آن هم صرفه جویی از میلیون ها دلار هزینه در مراحل پیش از اجرای آن بود زیرا که تمام مراحل آزمایشی آن در محیط هایی که شبیه سازی شده بودند انجام شد و به این ترتیب نیازی به کلاس های پروازی گران قیمت و آزمایشات هزینه بر نبود.

شرکت هواپیمایی ژاپن ایرلاینز نیز اقدام به برگزاری این پروازهای خود در هواپیماهای بوئینگ می کند.

در این پروازها شرکت هواپیمایی ژاپن بسیار دقت به خرج داده است که تمام نکات ظریف در این پروازها را رعایت نماید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید جزئیات به قدری برای این شرکت اهمیت داشت که برای ساخت روکش های این هواپیما از یکی از انواع گران ترین پوست های دنیا استفاده نموده است.

این شرکت برای این که جایگاه های هواپیمایش بسیار راحت و با طراحی متفاوت و متمایز باشد در طراحی روکش های جایگاه های خود از نوعی روکش که آن را پوست گربه (Woodgrain) می نامند استفاده نموده است.

علاوه بر این در محیط هواپیما مسافران به صورت کاملا ویژه و محافظت شده ای محیط مخصوص خود را دارند و هیچ خللی در زمان پرواز آنان به آن ها وارد نخواهد شد.

در واقع خیلی سخت می گردد که آرامش مسافران پرواز کابین لوکس سوئیت اسکای ژاپن ایرلاینز در هواپیمای بوئینگ 777 را بر هم زد.

در هر جایگاه یک تلوزیون بزرگ قراردارد که دارای پورت های ورودی و خروجی است و مسافران می توانند که تمامی کارهای خود را که در حالت عادی انجام می دهند به وسیله این مانیتورها ادامه دهند.

پورت های ورودی و خروجی، امکان گوش دادن به موسیقی مورد علاقه، وجود پریزهای برق و… از جمله دیگر امکانات این پرواز فرست کلاس مجلل است.

قابل ذکر است که نمایشگر این پرواز 23 اینچ است. جایگاه مسافران در این پرواز هم می تواند سوئیتی کوچک باشد و هم می تواند تخت خوابی راحت و استاندارد.

در این پرواز در اختیار تمام مسافران اینترنت پر سرعت گذاشته می گردد و هر کسی بدون دغدغه می تواند به کارهایش برسد.

یکی از مزیت های بسیار بی نظیر این پرواز این است که این شرکت از برترین سرآشپزان هواپیمایی دنیا دراین پرواز بهره می گیرد.

تمامی غذاها با منویی از قبل انتخاب شده و برترین مواد غدایی موجود در بازار به برترین و حرفه ای ترین شیوه ممکن طبخ می گردند.

درباره سفر با این کلاس پروازی یک نکته بسیار جالب وجود دارد که کمی حالت رمز و رازگونه ای به آن می دهد. مطمئنا کنجکاو شده اید!

ما به شما می گوییم. در ابتدا اگر کسی خواستار این باشد که با این کلاس پروازی مسافرت هوایی نماید باید برای رزرو این کابین از 1 ماه قبل اقدام به خرید و رزرو بلیط نماید اما تا زمانی که خرید بلیط مسافر نهایی نگردد، قیمت پرواز برای مسافر نمایش داده نخواهد شد و مثل یک راز باقی خواهد ماند.

مسیرهای که شرکت هواپیمایی ژاپن ایرلاینز به ارائه این کلاس پروازی در آن می پردازد عبارتند از: توکیو به مقصد شیکاگو، نیویورک، لندن، لس آنجلس، پاریس و سان فرانسیسکو.

فرودگاه های ژاپنی که این پرواز از آن ها انجام می گیرد نیز عبارتند از: فرودگاه بین المللی توکیو هانه دا و فرودگاه بین الملیل ناریتا.

منبع: الی گشت

به "ویژگی های کابین سوئیت اسکای بوئینگ 777 از ژاپن ایرلاینز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های کابین سوئیت اسکای بوئینگ 777 از ژاپن ایرلاینز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید