قسمت تازه پوست شیر در سینما روی پرده می رود، حضور رضا پروانه کنار مردم

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، قسمت تازه سریال پوست شیر همزمان با عرضه در پلتفرم فیلم نت در پنج پردیس سینمایی در تهران روی پرده می رود.

قسمت تازه پوست شیر در سینما روی پرده می رود، حضور رضا پروانه کنار مردم

به گزارش فیلم نت، چهارشنبه 9 فروردین 1402 قسمت پنجم از فصل سوم و انتهای سریال پوست شیر در سانس 14 در پنج پردیس سینمایی شهر تهران به نمایش درمی آید.

بعلاوه این قسمت از سریال که در هفته های پیش ساعت 8 صبح عرضه می شد، در این قسمت همزمان با نمایش در سینما ها در ساعت 14 در پلتفرم فیلم نت عرضه می گردد.

کورش، هروی سنتر، ایران مال، لوتوس مال، گالریا، پردیس هایی هستند که این قسمت پوست شیر را نمایش می دهند.

بعلاوه طبق برنامه ریزی اجرا شده علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا پروانه و نوید محمودی تهیه کننده سریال در سینما لوتوس مال حضور یافته و سریال را با مخاطبان به دیدن می نشیند.

بلیت این اکران را می توانید از سامانه ایران تیک و سینماتیکت بخرید.

پخش فصل سوم و انتهای سریال پوست شیر از روز چهارشنبه 10 اسفند 1401 در پلتفرم فیلم نت شروع شده است و تا انتها فروردین 1402 ادامه دارد.

کارگردانی این سریال برعهده جمشید محمودی است که سابقه ساخت فیلم هایی همانند چند مترمکعب عشق و شکستن همزمان بیست استخوان را در کارنامه خود دارد.

پوست شیر اولین تجربه محمودی در شبکه نمایش خانگی است. فیلمنامه این سریال را محمودی به همراه رضا بهاروند نوشته اند و به وسیله نوید محمودی تهیه شده است.

هادی حجازی فر، پانته آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از جمله بازیگران این سریال هستند.

منبع: فرارو

به "قسمت تازه پوست شیر در سینما روی پرده می رود، حضور رضا پروانه کنار مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت تازه پوست شیر در سینما روی پرده می رود، حضور رضا پروانه کنار مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید