نماینده مجلس: 82 ابرشرکت دولتی صورت حساب های مالی خود را ارائه نمی نمایند

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، شورای رقابت چه وظیفه ای دارد که اجازه می دهد خودروسازان داخلی به ویژه دو شرکت ایران خودرو و سایپا نسبت به افزایش خودرو اقدام نمایند و هر سه ماه یکبار شاهد افزایش قیمت باشیم.

نماینده مجلس: 82 ابرشرکت دولتی صورت حساب های مالی خود را ارائه نمی نمایند

نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: از 380 شرکت دولتی، 82 ابرشرکت دولتی صورت های مالی خود را به مجلس شورای اسلامی و دستگاه های نظارتی ارائه نمی نمایند.

به گزارش ایسنا، محمد حسن آصفری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: از 380 شرکت دولتی، 82 ابرشرکت دولتی صورت حساب خود را ارائه نمی نمایند و در بودجه هم مورد رسیدگی قرار نمی گیرند، توقع می رود شرکت های دولتی صورت های مالی خود را در راستای شفافیت در اختیار مجلس شورای اسلامی و دستگاه های نظارتی قرار دهند به ویژه شرکت نفت که 14.5 درصد عایدی نفتی عاید این شرکت می گردد.

وی در تذکر دیگری با انتقاد از افزایش خودرو گفت: شورای رقابت چه وظیفه ای دارد که اجازه می دهد خودروسازان داخلی به ویژه دو شرکت ایران خودرو و سایپا نسبت به افزایش خودرو اقدام نمایند و هر سه ماه یکبار شاهد افزایش قیمت باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چرا مجمع تشخیص جلوی مصوبه مجلس برای واردات خودروهای کارکرده را گرفت که در غیر این صورت انحصار خودرو شکسته می شد افزایش قیمت خودرو باعث افزایش نرخ سایر کالاها می گردد.

منبع: عصر ایران

به "نماینده مجلس: 82 ابرشرکت دولتی صورت حساب های مالی خود را ارائه نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس: 82 ابرشرکت دولتی صورت حساب های مالی خود را ارائه نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید