مقایسه شورلت تاهو با شورلت سابربان

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، شورلت تاهو و شورلت سابربان از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به آنالیز آن ها پرداخته ایم.

مقایسه شورلت تاهو با شورلت سابربان

به گزارش وبلاگ دانلود سرا؛ بسیاری از خودروها در بازارهای جهانی خواستار زیادی دارند، از جمله این خودروها می توان به شورلت تاهو و شورلت سابربان اشاره نمود که هواداران خاص خود را دارد. در حقیقت، شورلت تاهو و شورلت سابربان این روز ها خودروهای مورد پسندی هستند و می توان آنها را جزو برترین خودروهای شاسی بلند در نظر گرفت.

سابربان یکی از قدیمی ترین پلاک های خودرو در صنعت است که از سال 1935 بخشی از سری شورلت بوده است. شورلت تاهو را در اوایل دهه 1990 به عنوان جایگزینی برای بلیزر و به عنوان نسخه کمی کوچک تر از سابربان معرفی کرد.

این دو شاسی بلند شورلت سال های زیادی را به عنوان محبوب ترین شاسی بلند های فول سایز سپری نموده اند و رقیب زیادی نداشت، در حالی که مدل هایی از خودروسازان دیگر وجود دارند که این دو را به چالش می کشند، تاهو و سابربن مسلماً برترین خودرو های فول سایز هستند.

شورلت تاهو و سابربن دو تا از بزرگترین خودرو های موجود در بازار آمریکای شمالی هستند که فضای زیادی را برای امکانات رفاهی عالی ایجاد می نمایند. همانطور که در بسیاری از مقایسه های دیگر بین این دو وجود دارد، ویژگی های استاندارد و اختیاری در سطوح تریم یکسان هستند.

تاهو: شورلت تاهو LS با روکش پارچه ای عرضه می گردد که دارای جایگاه های جلو با قابلیت تنظیم برقی در 8 جهت، نیمکت ردیف دوم تاشوی دستی 60/40 و جایگاه های ردیف سوم تاشوی دستی 60/40 است. تاهو LT و RST هر کدام دارای جایگاه های 10 جهته با قابلیت تنظیم برقی جلو با تودوزی چرمی LT و چرم سوراخ دار در تریم RST هستند.

جایگاه های جلو در مدل های LT و RST دارای گرمکن هستند، اما جایگاه های بیرونی گرم کن در ردیف دوم اختیاری هستند. در مدل های Premium و های کانتری شورلت تاهو شاهد روکش های چرم دار با جایگاه های جلو با قابلیت تنظیم برقی 12 جهته هستیم که هم دارای گرم کن و هم خنک نماینده هستیم.

از نظر فناوری داخلی، تاهو LS به طور استاندارد با سیستم شورلت Infotainment 3 Plus با صفحه نمایش لمسی رنگی HD 10.2 اینچی، دارای اتصال بلوتوث، قابلیت Wireless Apple CarPlay/Wireless Android Auto برای تلفن های سازگار، فرمان، ارائه می گردد.

. مدل های LS بعلاوه دارای صفحه نمایش رنگی مرکز اطلاعات درایور 4.2 اینچی، قابلیت های نقطه اتصال Wifi 4G LTE، سیستم صوتی با 6 بلندگو، شورلت دسترسی متصل، کروز کنترل، باز کردن بدون کلید، استارت بدون کلید، شیشه های برقی با کنترل سریع، کنترل از راه دور هستند.

سابربان : شورلت سابربان LS با جایگاه های پارچه ای از جلو تا عقب، دارای جایگاه های جلو با قابلیت تنظیم برقی در 8 جهت، جایگاه های ردیف دوم تاشو دستی 60/40 و نیمکت ردیف سوم تاشوی دستی 60/40 ارائه می گردد. جایگاه های سابربان LT و RST هر کدام دارای جایگاه های جلو با قابلیت تنظیم برقی 10 جهته با روکش چرمی در مدل های LT و چرم سوراخ دار درجه یک در مدل های RST هستند.

جایگاه های جلو در مدل های LT و RST و بعلاوه جایگاه های بیرونی با گرم کن اختیاری در ردیف دوم مجهز به گرم کن هستند. مدل های سابربان Premier و High Country از تودوزی چرمی سوراخ دار با جایگاه های جلو با قابلیت تنظیم برقی 12 جهته بهره می برند که هم گرمکن و هم خنک نماینده دارند.

شورلت تاهو و شورلت سابربن با ویژگی های داخلی و گزینه های مشابه در سطوح مختلف عرضه می شوند. از مواد جایگاه گرفته تا سیستم اطلاعات تفریح، این دو شاسی بلند بزرگ همه اجزای یکسانی دارند.

سابربان : برای سابربان محرک عقب، سطوح تریم شامل LS، LT، RST، Premier و High Country است که همگی با سیستم چهارچرخ متحرک در دسترس هستند، اما خریداران 4WD می توانند مدل Z71 را نیز انتخاب نمایند. سابربان در تریم های LS، LT، RST و Premier به صورت استاندارد با موتور 5.3 لیتری V8 بنزینی یا 3.0 لیتری Duramax دیزلی اختیاری عرضه می گردد.

موتور 5.3 لیتری V8، می تواند 355 اسب بخار قدرت و 383 پوند فوت گشتاور ارائه می دهد در حالی که دیزل دارای 277 اسب بخار قدرت و 460 پوند فوت گشتاور است. در سابربان High Country، موتور 3.0 لیتری Duramax دیزلی استاندارد است در حالی که 6.2 لیتری V8 با 420 اسب بخار قدرت و 460 پوند فوت گشتاور اختیاری است.

گیربکس 10 سرعته اتوماتیک استاندارد با همه موتور ها است و تنها گیربکس ارائه شده برای سابربان 2021 است. جعبه انتقال تک سرعته Autotrac در مدل های چهار چرخ متحرک LS، LT و RST استاندارد است در حالی که نسخه های Z71، Premier و High Country سابربان دارای جعبه انتقال دو سرعته Autotrac هستند.

تاهو: تاهو در تریم های LS، LT، RST، Premier و High Country ارائه می گردد که همگی با چهار چرخ متحرک نیز در دسترس هستند. موتور 5.3 لیتری V8 به صورت استاندارد در تریم های LS، LT، RST و Premier است، بعلاوه می توانید به یک موتور 3.0 لیتری Duramax دیزلی نیز ارتقا دهید. موتور 5.3 لیتری V8، 355 اسب بخار قدرت و 383 پوند فوت گشتاور ارائه می دهد در حالی که دیزل دارای 277 اسب بخار قدرت و 460 پوند فوت گشتاور است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مقایسه شورلت تاهو با شورلت سابربان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه شورلت تاهو با شورلت سابربان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید