قابلیت نو اینستاگرام امکان تبدیل ریلز به تبلیغات را برای کسب وکارها فراهم می نماید
به گزارش وبلاگ دانلود سرا، اینستاگرام در ادامه فرایند افزودن قابلیت های نو به پلتفرم خود، این بار قابلیتی را معرفی نموده که به بهتر دیده شدن کسب وکارها یاری می نماید. ویژگی نو اینستاگرام در واقع این امکان را برای کسب وکارها فراهم می سازد تا ریلز های خود را به شکل تبلیغات دربیاورند و از این طریق کاربران بیشتری را به سمت محصولات خود بکشانند. این قابلیت که Boosted Reel نام دارد در فید اصلی، استوری ها، بخش ریلز و حتی اکسپلورر نیز ظاهر خواهد شد. برای اینکه ویدیو های ریلز خود را تبدیل به تبلیغات کنید، ضروری است که مدت زمان این ویدیوها کمتر از 60 ثانیه باشد و نسبت تصویر 9:16 داشته باشد، این به این معنی است که ویدیوها باید به صورت عمودی فیلم برداری گردد و فرمت تمام صفحه داشته باشد.
غول رسانه های اجتماعی اشاره می نماید ریلزهایی که از IP ثالث مانند موسیقی های دارای حق حق امتیاز، فایل های GIF، استیکرهای تعاملی یا فیلترهای دوربین استفاده می نمایند، در حال حاضر نمی توانند به تبلیغات تبدیل شوند. بعلاوه باید خاطر نشان کنیم که ریلز های فیس بوک نیز واجد شرایط تبدیل شدن به تبلیغات نیستند.
کسب وکارها می توانند ویدیوهای ریلز خود را با انتخاب ریلز مورد نظر و واجد شرایط، سپس ضربه زدن روی دکمه Boost Post به شکل یک تبلیغ منتشر نمایند. پس از انتشار تبلیغات و به گفته اینستاگرام، آنالیز بخش Insights از اهمیت بالایی برخوردار است تا بدانید کدام یک از آن ها بیشترین تعامل را داشته است. این پلتفرم متعلق به متا در خصوص این قابلیت اضافه کرد: ریلز های خود را به تبلیغات تبدیل کنید تا از این طریق بتوانید فروش محصولات خود را بیشتر نموده و جذب مخاطب داشته باشید. ریلز اینستاگرام راهی سرگرم نماینده برای معرفی برند شما و کشف شدن به وسیله مخاطبان نو است. ریلز سریع ترین فرمت در حال رشد ماست و بخش مهمی از اینستاگرام به شمار می آید.
این قابلیت نو در حالی قرار است به اینستاگرام اضافه نموده گردد که بخش ریلز این اپلیکیشن برای اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است. این شرکت فاش نموده که ریلزها اکنون بیش از 20 درصد از زمانی را که مردم در اینستاگرام می گذرانند، تشکیل می دهند. این روزها خبرهای بسیار زیادی در خصوص قابلیت های نو اینستاگرام در رسانه های خبری منتشر می گردد. این پلتفرم محبوب در سال گذشته نیز با اضافه کردن قابلیت های نو و بسیار کاربردی به اپلیکیشن خود توانست بر تعداد مخاطبین خود بیفزاید و سال جاری هم میخواهد تا فرایند خوب را با ارائه قابلیت های کاربرپسند بیشتری ادامه دهد. در نوترین گزارش منتشر شده درباره قابلیت های نو اینستاگرام، به این موضوع اشاره شد که این پلتفرم حذف تب Recent از صفحه جست وجوی هشتگ ها را آزمایش می نماید.
در حال حاضر اگر به صفحه جست وجوی هشتگ ها مراجعه کنید، ممکن است تنها دو تب Top و Reel برای شما به نمایش دربیاید و تب Recent را نبینید. مدیران این شرکت اعلام کردند که این آزمایش در جهت ایجاد محتوای مرتبط تر در رابطه با یک هشتگ خاص در حال اجرا است و منتظر هستند تا مقدار رضایت و استقبال کاربران را در این رابطه ببینند. به گفته اینستاگرام، تب Top در قسمت جست وجوی هشتگ ها پست های محبوب را به کاربران نشان می دهد. در حالی که تب Recent، محتواها را براساس زمان انتشارشان در اختیار کاربران قرار می داد.
بعلاوه منابع موثق خبر دادند که اینستاگرام قابلیت نوی به نام Templates را آزمایش می نماید که در این قابلیت نو تولیدنمایندگان محتوا می توانند با استفاده از قالب های از پیش مشخص شده ویدیوهای ریلز بسازند. الساندرو پالوزی مهندس معکوس، چند ماه پیش درباره این قابلیت خبری را منتشر کرد. بعلاوه یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرام یعنی جوزفین هیل که تجربه استفاده از این قابلیت را دارد، اطلاعاتی در این زمینه به ما داده است. با استفاده از این قابلیت، کاربران می توانند ویدیوها و عکس های خود را به قالب های از پیش مشخص شده اینستاگرام اضافه نمایند و حتی موسیقی دلخواه خود را روی آن قرار دهند.
اینستاگرام به تازگی در حال آزمایش طراحی نوی از نمایش استوری ها است که در این طراحی نو، تا سومین استوری یک کاربر برای سایر کاربران قابل مشاهده است و بعد از آن به طور اتوماتیک استوری کاربر بعدی برای شما به نمایش در می آید. این طراحی نو تغییر چشمگیری در فرایند بازدید استوری های کاربران ایجاد خواهد نمود.
منبع: Techcrunch
منبع: دیجیکالا مگ