دانشگاه تهران نایب قهرمان مسابقات وسایل نقلیه میکرو 2022 شد

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، تیم پرنده های بدون سرنشین دانشگاه تهران در سیزدهمین دوره مسابقات وسایل نقلیه میکرو به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

دانشگاه تهران نایب قهرمان مسابقات وسایل نقلیه میکرو 2022 شد

تیم پرنده های بدون سرنشین دانشگاه تهران در سیزدهمین دوره مسابقات وسایل نقلیه میکرو (IMAV 2022) که به میزبانی دانشگاه دلفت هلند برگزار گردید، به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

در این دوره از مسابقات 21 تیم از 13 کشور حضور داشتند. تیم دانشگاه تهران با راهنمایی پردیس بین المللی ارس و پژوهشکده سامانه های هوشمند کاربردی دانشگاه تهران و حمایت و پشتیبانی گمرک جمهوری اسلامی ایران و معاونت علمی ریاست جمهوری در این مسابقات شرکت کرد.

چالش هایی که تیم دانشگاه تهران در رشته خارج از سالن و تحویل بسته شرکت داشت و عناوین کسب شده به توضیح ذیل است:

1. تحویل بسته در موقعیت یک برچسب ArUco با موقعیت مکانی GPS شناخته شده. در این چالش تیم دانشگاه مقام اول را با خطای فاصله صفر کسب کرد.

2. تحویل بسته در موقعیت یک برچسب ArUco که موقعیت GPS آن ممکن است تا 100 متر خاموش باشد. در این چالش تیم دانشگاه مقام چهارم را کسب کرد.

3. تحویل بسته در موقعیت یک برچسب ArUco در مکان نامعلومی وقتی چندین تگ ArUco در میدان توزیع می گردد و بسته باید در یک برچسب ArUco معین شده تحویل گردد. در این چالش تیم دانشگاه مقام پنجم را کسب کرد.

4. تحویل بی صدای بسته در موقعیت یک برچسب ArUco با مکان معین که باید بی صدا تحویل گردد. در این چالش تیم دانشگاه مقام اول را کسب کرد.

5. در این چالش بسته به وانت در حال حرکت تحویل می گردد. در این چالش تیم دانشگاه مقام چهارم را کسب کرد.

6. تحویل دور و سریع یک بسته به یک مکان GPS شناخته شده تحویل می گردد، پس از اینکه ابتدا چندین دور بین دو نقطه با فاصله دور پرنده پرواز می نماید. در این چالش تیم دانشگاه مقام دوم را کسب کرد.

این مسابقات بین المللی سالانه مهمترین رویدادی است که دانشمندان، فناوران و علاقه مندان به تحقیق و توسعه فناوری وسایل نقلیه میکرو هوایی را گرد هم می آورد. برگزارکنندگان و حامیان این مسابقات بزرگترین توسعه دهندگان صنعتی این حوزه در جهان هستند که سال جاری از 19 تا 24 شهریور ماه در کشور هلند برگزار گردید.

در حاشیه این مسابقات عضویت دانشگاه تهران در این مسابقات به وسیله مؤسسین این مسابقات مورد آنالیز و تائید اولیه نهاده شد.

وبلاگ دانلود سرا علمی پزشکی دانشگاه و کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دانشگاه تهران نایب قهرمان مسابقات وسایل نقلیه میکرو 2022 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه تهران نایب قهرمان مسابقات وسایل نقلیه میکرو 2022 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید