اعلام مصوبات جلسات 642 و 643 هیئت انتخاب و خرید کتاب

به گزارش وبلاگ دانلود سرا ، در جلسات 642 و 643هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید 885 عنوان کتاب در 76 هزار و 500 نسخه به مبلغ کل 47 میلیارد و 411 میلیون و600 هزار ریال برای خرید مورد تصویب نهاده شد.

اعلام مصوبات جلسات 642 و 643 هیئت انتخاب و خرید کتاب

عناوین کتاب های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیأت انتخاب و خرید کتاب به نشانی https://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book بارگذاری شده است.

مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به توضیح زیر است:

الف) ناشران محترم بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی شان همراه با کتاب های مصوب به اندازه اعلام شده، به انبار کتاب واقع در: جاده مخصوص کرج، کیلومتر 10، روبروی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبروی صنایع آموزشی (هنرستان پیغام شهید)، تلفن: 51-44545149 ، مراجعه نمایند و پس از تحویل کتاب ها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور اقتصادی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه (اتاق 325)، مدارک زیر را به مسئول ذی ربط تحویل دهند:

1. رسید انبار 2 برگی (نسخه ذی حسابی و امور اقتصادی)

2. کپی پروانه نشر معتبر (از زمان تحوبل مدارک به معاونت، حداقل تا یک ماه اعتبار داشته باشد)

3. فاکتور فروش (اصل و تصویر):

الف) باید در سربرگ انتشارات و به صورت رسمی باشد (داشتن آرم، نشانی و شماره تلفن انتشارات در سربرگ الزامی است)

ب) فاکتورها دارای شماره و تاریخ باشند و تاریخ فاکتور و تاریخ رسید انبار برابر باشند.

ج) در قسمت خریدار ، فقط نام معاونت امور فرهنگی ذکر گردد .

د) از اعلام شماره حساب و مانده بدهی در داخل فاکتور اجتناب گردد .

و) مهر و امضاء فقط با اتوماتیک یا قلم جوهر آبی مورد قبول است.

4. پرینت شماره شبا بانک ملی و تأییدیه بانک به نام صاحب پروانه نشر یا انتشارات

ب) ناشران محترم هنگام دریافت رسید انبار، حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا درصورت مغایرت های احتاقتصادی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.

ج) مهلت مراجعه به انبار، تحویل کتاب و مدارک به امور اقتصادی تا 3 ماه بعد از اعلام در سایت است. از این رو باتوجه به اقتضائات اداری ـ اقتصادی معاونت، مراجعات بعد از مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار نمی گیرد.

د) جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های زیر تماس حاصل گردد:

1. دفتر تحویل کتاب و برگزاری جلسات 38513049

2. دفتر تنظیم حواله خرید کتاب 38512850

3. دفتر امور اقتصادی 38512994

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اعلام مصوبات جلسات 642 و 643 هیئت انتخاب و خرید کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام مصوبات جلسات 642 و 643 هیئت انتخاب و خرید کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید