تئاتر

نمایش نامه خوانی ما با اثری از بهرام بیضائی

به گزارش خبرنگاران ؛ نخستین برنامه از سلسله نشست های نمایش نامه خوانی ما با نمایش نامه خوانی محمد رحمانیان از مجلس شبیه؛ ذکر مصائب استاد نوید ماکان و همسرش مهندس رخشید فرزین نوشته بهرام بیضائی برگزار می شود.

21 خرداد 1402

نماینده عربستان در اسکار معرفی گشت ، چقدر احتمال دارد محمد آل سلمان اسکار را ببرد؟

کمیسیون فیلم عربستان آواز کلاغ - Raven Song ساخته محمد آل سلمان را به عنوان بهترین فیلم بین المللی به جوایز اسکار معرفی کرد.

9 آبان 1401

با فستیوال های هیجان انگیز بلژیک آشنا شوید!

در این مقاله به معرفی فستیوال های بلژیک بپردازیم. در صورتی که قصد سفر به بلژیک را دارید با مطالعه این مقاله ما را همراهی کنید.

11 شهریور 1401

راهنمای سفر به آنتالیا ، بهشتی بر کناره مدیترانه

آنتالیا برای ما ایرانی ها نامی آشناست و با فرا رسیدن بهار و تابستان یکی از مقصدهایی است که در صدر فهرست سفر بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. حتی اگر پیش تر به این شهر سفر نموده باشید هم با دانستن نکته های و جزئیاتی دربار ه سرگرمی ها، جاهای دیدنی، مراکز...

12 مرداد 1401

آنچه باید از تاریخ جمهوری آذربایجان بدانیم!

تاریخ جمهوری آذربایجانیکی از کشورهای حاشیه دریای خزر جمهوری آذربایجان است. این کشور از همسایگان شمالی ما و در غرب دریای خزر واقع شده است. جمهوری آذربایجان که تا دویست سال پیش جزیی از خاک کشورمان بوده، بزرگترین کشور قفقاز است که بر سر گذرگاه اروپا و آسیای...

8 اردیبهشت 1401

آخرین شرایط سلامتی رضا فیاضی

فریده علم بیگی همسر رضا فیاضی بازیگر سینما و تئاتر با اشاره به اینکه شرایط عمومی این بازیگر خوب است بیان نمود که باید 10 روز استراحت کند.

17 دی 1400

جاذبه های گردشگری گوتنبرگ

معرفی جاذبه های گردشگری گوتنبرگیکی از برترین شهرهای دنیا شهر گوتنبرگ واقع در سوئد می باشد. این شهر یکی از شهرهای توریستی دنیا است. جاذبه های گردشگری گوتنبرگ چنان زیبا و منحصربه فرد هستند که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می نمایند و هر بازدیدنماینده...

9 دی 1400

از الناز شاکردوست تا مهتاب کرامتی ، خانم های بازیگر مجرد را بشناسید

خبرنگاران: تعدادی از ستاره های زن سینمای ایران با عبور از سن چهل سالگی همچنان مجرد هستند. بعضی از آن ها هم یک ازدواج ناموفق داشته و شاید دیگر تصمیمی برای ازدواج ندارند.

8 مهر 1400