مصالح ساختمانی

هنجن که می گویند کجاست؟

هنجن به دنیای امروز شباهتی ندارد و با نگاه اول تصور خواهید کرد که سوار ماشین زمان شده اید و قرن ها به عقب برگشته اید.

9 مرداد 1402

گنج هایی که در گوشه و کنار مرکز خاک می خورند

آنالیز بازار املاک مرکز حاکی از آن است که قیمت املاک کلنگی در نتیجه رشد افسارگسیخته قیمت زمین سر به فلک کشیده است که طوری که یک ملک کلنگی به متراژ 480 متر در منطقه نیاوران امروز 120 میلیارد تومان قیمت دارد.

18 بهمن 1401

دستیابی به 5 محصول دانش بنیان در سیمان

حسینی گفت: با رونمایی از 5 محصول دانش بنیان توانسته ایم علاوه بر ایمنی در حوزه حفاری های خشک و دریایی، هزینه ها را کاهش دهیم.

28 آبان 1401

سفر به شهر نرگس زار بهبهان

بهبهان امروز یا همان ارجان دیروز، با وسعتی معادل سه هزار و 195کیلومتر مربع در جنوب غربی استان خوزستان قرار گرفته است. آب و هوای بهبهان، آب و هوای نیمه بیابانی یا کوهپایه ای است. این شهرستان از سه بخش تشکیل شده ، بخش مرکزی متشکل از شهر بهبهان و حومه و دهستان...

21 آبان 1401
4 آبان 1401

کپک دیوار چیست و چگونه از بین می رود؟

کپک دیوار خانهکپک دیوار را می توان یکی از معضلاتی نامید که در برخی از منازل بخصوص در منازلی که بنای آن ها بسیار قدیمی می باشد به وجود می آید . شاید شما نیز تجربه این مشکل را داشته و با آن به طور کامل آشنا باشید . ما نیز در این مقاله سعی بر آن داشته ایم تا بدانیم...

10 مرداد 1401

راه چاره ساخت سریع ترین ساختمان !

رپرتاژآگهی - چنانچه صحبت از سازه های سبک و سرعت اجرا پیش بیاید حتما نامی از سازه ال اس اف و سازه CFS به میان خواهد آمد. در این مقاله علت استفاده از این سازه ها و چرایی استفاده از این نوع سازه ها و همچینن مقایسه آنها با سازه های فولادی و بتنی مورد آنالیز قرار...

26 فروردین 1401

فاطمی امین : تورم فراوری و مصرف کنندگان کاهش یافت

تهران (پانا) - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت در چهارماه گذشته تورم فراوری کننده و مصرف کنندگان کاهش یافته است.

5 اسفند 1400

داستان افسانه ای شهر گوردین در ترکیه

منطقه ای به نام گوردین در ترکیه قرار گرفته است که طبق افسانه ها، پادشاهی به نام گوردین داشت و اکنون به یکی از آثار باستانی این کشور تبدیل شده است.

3 اسفند 1400

نگاهی به جاده فراموش شده در تهران

مدتی است رانندگان در بزرگراه امام رضا واقع در منطقه 15 شهر تهران با مسائل فراوانی دست و پنجه نرم می نمایند.

5 بهمن 1400

دومین بازدید شبانه مخبر از کوی دانشگاه تهران

تهران (پانا) - معاون اول رئیس جمهوری به مناسبت روز دانشجو و برای دومین بار از مجتمع های خوابگاهی دانشگاه تهران بازدید کرد.

2 بهمن 1400

عرضه یک میلیون و 91 هزار تن سیمان در نخستین روز هفته

خبرگزاری خبرنگاران- تالار سیمان بورس کالای ایران امروز شنبه 22 آبان ماه میزبان عرضه یک میلیون و 91 هزار و 219 تن سیمان است.

21 دی 1400