چشم امید پرسپولیس به مهاجم و مربی استقلالی

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، خبرنگاران: هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر امشب به صورت همزمان برگزار می گردد و در یکی از ملاقات ها تیم پدیده در مشهد میزبان تیم سپاهان است. سپاهان با محرم نویدکیا جدی ترین تعقیب کننده پرسپولیس صدرنشین است و فقط 2 امتیاز با تیم یحیی گل محمدی اختلاف دارند.

چشم امید پرسپولیس به مهاجم و مربی استقلالی

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، پرسپولیس که امشب باید در تبریز به مصاف ماشین سازی برود، اما نیم نگاهی به ملاقات پدیده - سپاهان دارد، چون اگراتفاقات بازی رفت رقم بخورد، آن وقت شاگردان گل محمدی با ثبت یک پیروزی برابر تیم قعرنشین لیگ برتر می توانند بیش از 90 درصد راه قهرمانی را طی نمایند.

در ملاقات رفت تیم های سپاهان و پدیده که در اصفهان برگزار گردید تیم مشهدی در میان غافلگیری پیروز شد با نتیجه 3 بریک سپاهان را شکست دهد. در آن بازی، امین قاسمی نژاد، مهاجمی که هنوز منتظر فرصت است تا پیراهن استقلال را به تن کند یک گل زد و یک پاس گل هم داد تا نقش زیادی در پیروزی تیمش داشته باشد.

حضور این مهاجم استقلالی در کنار مهدی رحمتی که سال ها بازوبند کاپیتانی استقلال را به بازو می بسته، در تیم پدیده، باعث شده تا حالا پرسپولیسی ها چشم امید به این دو داشته باشند تا در راستا قهرمانی یاری حالشان باشند.

منبع: فرارو

به "چشم امید پرسپولیس به مهاجم و مربی استقلالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشم امید پرسپولیس به مهاجم و مربی استقلالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید