وزش باد و گرد و خاک در اغلب نقاط کشور

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، خبرگزاری خبرنگاران-کارشناس سازمان هواشناسی کشور از وزش باد و گرد و خاک در اغلب نقاط کشور اطلاع داد و آب های خزر را هم تا پنجشنبه مواج و متلاطم پیش بینی کرد.

وزش باد و گرد و خاک در اغلب نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دانلود سرا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی، با اعلام پیش بینی ها از شرایط جوی کشور طی ساعات آینده، گفت: امروز در بیشتر منطقه ها کشور وزش باد را داریم و گرد و خاک در منطقه ها شمال غرب، غرب، جنوب غرب و مرکز کشور ادامه خواهد داشت. این شرایط را برای شمال شرق و شرق کشور هم انتظار داریم.

وی اضافه کرد: امروز در استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شرقی خوزستان، جنوب لرستان، شمال فارس و بخش هایی از استان های یزد، اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اردبیل، گیلان، مازندران، نیمه شمالی آذربایجان شرقی، غرب آذربایجان غربی، در برخی از ساعات بارش باران رخ می دهد که همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود. بارش در منطقه ها سردسیر و مرتفع به صورت برف خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش ها برای فردا دوشنبه در استان های ساحلی دریای خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، استان های واقع در شمال شرق، شرق و مرکز کشور و نیز استان های لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان، ادامه پیدا می نماید.

رفیعی اضافه کرد: از روز سه شنبه تا پنجشنبه در نوار شمالی کشور و استان های واقع در دامنه جنوبی البرز و دامنه مرکزی زاگرس، شاهد بارندگی خواهیم بود.

وی بعلاوه شرایط آب های دریای خزر را از امروز تا روز پنجشنبه مواج و متلاطم پیش بینی کرد و گفت: آب های خلیج فارس هم طی دو روز آینده چنین شرایطی را خواهند داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه کرد: تهران هم امروز آسمانی صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد را خواهد داشت و حداقل دما در مرکز امروز 10 درجه سانتی گراد در ایستگاه مهرآباد ثبت شد و حداکثر دما هم امروز در تهران به 20 درجه سانتی گراد خواهد رسید و پیش بینی می کنیم فردا به 12 درجه بالای صفر برسد.

به گفته رفیعی، امروز سردترین مرکز استان ارومیه با دمای حداقل 5 درجه زیر صفر و سپس زنجان با 4، اردبیل 3 و تبریز هم یک درجه زیر صفر گزارش شده اند در حالی که گرم ترین مراکز استان دیروز زاهدان و بندر عباس با دمای حداکثر 32 و سپس بیرجند با 29 درجه بالای صفر گزارش شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "وزش باد و گرد و خاک در اغلب نقاط کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزش باد و گرد و خاک در اغلب نقاط کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید