انتقاد تند ساپینتو از محرومیتش؛ از من خواستند صحبت نکنم ، باید با اختلاف در صدر جدول بودیم

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، ریکاردو ساپینتو با انتقاد از داوران گفت: موضوع دوم داوران است. تا کجا می خواهند این رفتار را داشته باشند؟ کی می خواهند صادق باشند؟

انتقاد تند ساپینتو از محرومیتش؛ از من خواستند صحبت نکنم ، باید با اختلاف در صدر جدول بودیم

به گزارش وبلاگ دانلود سرا ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از ملاقات مقابل طرفدار گفت:قبل از اینکه در خصوص بازی فردا صحبت کنم، در خصوص اتفاقاتی که برایم افتاد و جریمه شدم ناراحت هستم. لایق آن نبودم و واقعا نمی فهمم. از این رای واقعا مایوس شدم. صادق و جدی نبودند.

گفتند جریمه نمی شوید ولی محرومیت دادند

وی اضافه کرد: توافق کردیم که 5 دقیقه صحبت کنیم. رفتیم و صحنه هایی را که دیدیم چیزی در آنها نبود. بیشتر از وقت معمول هم ماندیم. جو محبت آمیز بود و تاکید کردند که کاری نکردم. گفتن جریمه نمی شوید اما جریمه و محرومیت دادند. می خواهم بدانم وقتی رفتیم بیرون چه اتفاقی افتاد؟ از من هم خواستند وقتی بیرون رفتم صحبت نکنم. باعث شگفتی من شد. اگر روزی کاری کنم فکر کنم ده جلسه محروم می نمایند. این ناامیدی بود که خواستم با شما در خصوصش صحبت کنم. وقتی روی یک نفر دست می گذارند تاثیر برای همه است.

لایق این هستیم که از داوران صداقت ببینیم

ساپینتو گفت: موضوع دوم داوران است. تا کجا می خواهند این رفتار را داشته باشند؟ کی می خواهند صادق باشند؟ هر بازی از ما امتیاز می گیرند. لایق این هستیم که در بازی ها صداقت را ببینیم. وقتی به استقلال آمدم، به طرفداران قول دادم که سه قهرمانی برایشان بیاورم چون تیم بزرگی مانند استقلال، سپاهان و پرسپولیس احترامی از سوی داوران دارند. نمی خواهم کار خارق العاده ای نمایند. فقط صداقت داشته باشند. تا به حال احترامی بابت رجحان ما ندیدم.

اگر پنالتی هایمان را می گرفتند، اکنون شکاف بزرگی در لیگ بود

سرمربی استقلال ادامه داد: اگر با ما صادق بودند 6 امتیاز جلوتر بودیم. این لیگ خیلی سخت است. همه تیم ها قوی و خوب هستند. اگر از این امتیازات استفاده نکنیم، کار خیلی سخت می گردد. این حقیقت است. اگر پنالتی ها را برایمان می گرفتند شکاف بزرگی در لیگ ایجاد می شد. من در خصوص تیم خودم صحبت می کنم و به همه احترام می گذارم.

وی گفت: ما دوست داریم بازی باکیفیتی از خود به نمایش گذاریم و در چنین زمینی ما بازنده خواهیم بود و این اصلا منصفانه نیست. ما نمی توانیم در زمینی که پر از ناهمواری است بازی کنیم و این اصلا اتفاق خوبی نیست.

ما در ایران 4 ورزشگاه سمبلیک داریم

ساپینتو توضیح داد: دو تا فینال تا شروع جام جهانی داریم. یک فینال در برابر طرفدار داریم و یک فینال دیگر مقابل نساجی. در خصوص آن بازی نیز وقت داریم که بعدا صحبت کنیم ولی اکنون یک موضوع اتفاق افتاده در ارتباط با سوپرجام که من اصلا آن را درک نمی کنم. ما اینجا ورزشگاه های بسیار خوبی داریم. من می گویم که آزادی نمی گردد چون بی طرف نیست و نمی توانیم آنجا بازی کنیم. ما ورزشگاه سپاهان را داریم که بسیار ورزشگاه خوبی است. بعلاوه ورزشگاه تیم فولاد را هم داریم. 2 ورزشگاه دیگر نیز در مشهد و تبریز داریم. ما در ایران 4 استایوم سمبلیک داریم.

*بازی فینال باید در برترین ورزشگاه ها برگزار گردد

سرمربی استقلال ادامه داد: در حال حاضر ما طرفدار هم در ورزشگاه نداریم که با این حساب می توان این مسابقه را در ورزشگاه آزادی برگزار کرد. حالا من قبول می کنم که ما نمی توانیم در آزادی بازی کنیم ولی چرا جاهای دیگر نه؟ من با تمام احترامی که برای تیم مس کرمان دارم ولی به نظرم این یک بازی فینال است و بازی فینال باید در برترین ورزشگاه و برترین زمین چمن برگزار گردد. من بازی های مس کرمان را دیده ام و می دانم زمین آنها هموار نیست. آن زمین پر از چاله است.

وی گفت: ما دوست داریم بازی باکیفیتی از خود به نمایش گذاریم و در چنین زمینی ما بازنده خواهیم بود و این اصلا منصفانه نیست. ما نمی توانیم در زمینی که پر از ناهمواری است بازی کنیم و این اصلا اتفاق خوبی نیست.

منبع: همشهری آنلاین

به "انتقاد تند ساپینتو از محرومیتش؛ از من خواستند صحبت نکنم ، باید با اختلاف در صدر جدول بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند ساپینتو از محرومیتش؛ از من خواستند صحبت نکنم ، باید با اختلاف در صدر جدول بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید