چراغ فیلم فجر چهل ویکم با استاد روشن می گردد، فیلم دوم شماره 10

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از امروز -12 بهمن- با اکران فیلم سینمایی استاد آغاز به کار خواهد نمود.

چراغ فیلم فجر چهل ویکم با استاد روشن می گردد، فیلم دوم شماره 10

به گزارش ایرنا، چراغ چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر امروز (12 بهمن) ساعت 16 با نمایش فیلم سینمایی استاد به کارگردانی سیدعماد حسینی و تهیه کنندگی بهروز افخمی در پردیس سینمایی ملت برای اهالی رسانه روشن می گردد.

استاد اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند عماد حسینی است و به یکی از موضوعات ملتهب اجتماعی در سال اخیر می پردازد.

فیلمنامه استاد را پیغام لاریان و عماد حسینی نوشته و محمدحسین مهدویان به عنوان مشاور کارگردان این پروژه را همراهی نموده است.

حسن معجونی، سجاد بابایی و هدیه حسینی نژاد، حوریه مقدم و مهدی ابوحمزه دیگر بازیگران استاد هستند.

دومین اکران امروز فیلم سینمایی شماره 10 به کارگردانی حمید زرگرنژاد و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری است که در ساعت 19 برای اهالی رسانه به نمایش درخواهد آمد.

تازه ترین محصول بنیاد سینمایی فارابی که در میان آثار بخش سودای سیمرغ فجر چهل و یکم حضور دارد، بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است و حسام منظور، سیامک صفری، بهرنگ علوی، مهدی زمین پرداز، صحرا اسداللهی و احمد کاوری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

شماره 10 در فضایی متفاوت و نفس گیر ساخته شده و در خلاصه داستان آن آمده است: فرار از اینجا برترین راهه، چون همه مون ازش می ترسیم...

سال جاری 24 فیلم در بخش سودای سیمرغ در جشنواره فیلم فجر به رقابت می پردازند.

چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر 12 تا 22 بهمن 1401 به دبیری مجتبی امینی در دو پردیس سینمایی ملت و برج میلاد برگزار می گردد.

منبع: فرارو

به "چراغ فیلم فجر چهل ویکم با استاد روشن می گردد، فیلم دوم شماره 10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ فیلم فجر چهل ویکم با استاد روشن می گردد، فیلم دوم شماره 10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید