نساجی با یک پیروزی در 13 بازی اخیر و 10 بازی بدون برد!

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، با اینکه به نظر می رسد تیم نساجی که با 27 امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفته از حاشیه امنیت مناسبی برای عدم سقوط به دسته پایین تر برخوردار است، اما نگاهی به نتایج هفته های اخیر این تیم می تواند نگرانی ها را در مورد آن افزایش دهد.

نساجی با یک پیروزی در 13 بازی اخیر و 10 بازی بدون برد!

سرخ پوشان قائم شهر در 13 بازی آخرشان در لیگ برتر تنها یک بار طعم پیروزی را چشیده و از 39 امتیاز اخیر تنها 10 امتیاز به دست آورده اند تا شرایط این تیم سخت به نظر رسد و فرایند آن هم نگران کننده باشد.

شاگردان الهامی در هفته های دوازدهم و سیزدهم برابر نفت مسجد سلیمان و طرفدار متوقف شدند و در هفته چهاردهم با یک گل ذوب آهن را شکست دادند که این آخرین پیروزی این تیم است که 9 هفته از آن می گذرد. آنها سپس برابر تراکتور و فجر با نتایج مشابه یک-یک متوقف شدند بعد از آن دو شکست متوالی مقابل پرسپولیس و گل گهر در نتایج شان ثبت شد. بعد از آن هم در هفته های نوزدهم و بیستم برابر صنعت نفت و استقلال متوقف شدند و در دو بازی بعدی شکست خوردند.

آنها در هفته بیست و سوم نتیجه ای بهتر از توقف مقابل شهر خودرو انتهای جدولی به دست نیاوردند و در آخرین دیدارشان در هفته بیست و چهارم هم تن به شکست 2 بر صفر مقابل فولاد دادند؛ تا در 13 بازی اخیر تنها یک پیروزی به دست آورده باشند و از آخرین پیروزی آنها نیز 10 هفته گذشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نساجی با یک پیروزی در 13 بازی اخیر و 10 بازی بدون برد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی با یک پیروزی در 13 بازی اخیر و 10 بازی بدون برد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید