دورهمی خبرنگاران به بهانه بدرقه پاییز

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، آخرین روز کاری هفته بود. ساعت 1 پس از اتمام کارها، رفتیم سمت اتوبوسی که جلوی درب ورودی منتظرمان ایستاده بود. فصل دیگری رو به سرانجام است و این بار ما، کارکنان ستادی خبرنگاران، به بهانه بدرقه پاییز در آخرین ماه این فصل رنگارنگ راهی خانه ای دلربا در حوالی فیروزکوه شدیم.

دورهمی خبرنگاران به بهانه بدرقه پاییز

مقصد ما اقامتگاه بوم گردی خونه قجری بود. حوالی غروب به خانه رسیدیم. تا قبل از تاریک شدن هوا همگی به باغ رفتیم و روی برگ های خشک گردو قدم زدیم و بر روی ایوان پر از عشق خونه قجری عکسی به یادگار گرفتیم. پس از گشت و گذار در باغ و گرفتن عکس ها به داخل برگشتیم. چوب ها را در بخاری آتشی خانه ریختیم و با سوختن چوب ها کم کم خانه هم مثل محفل ما گرم شد.

وقتی همگی دور بخاری جمع شده بودیم، آقای فاتحی، معاونت پشتیبانی مجموعه، با نوای دلبرای تارشان نوای عشق را در میان جمع کوچک مان جاری کردند. پس از گوش سپردن به موسیقی زیبای ایشان، در کنار هم فنجانی چای نوشیدیم و فارغ از فضای کاری گفتیم و خندیدیم.

حوالی ساعت 8 با پیچیدن عطر جوجه ها همگی راهی باغ شدیم و همان کنار آتش مشغول صرف جوجه ها و قارچ های لذیذ شدیم. حوالی ساعت 9 شب با لبخندی به لب در حالی که خستگی یک هفته کاری از تن مان در رفته بود راهی خانه های مان شدیم.

منبع: دالاهو

به "دورهمی خبرنگاران به بهانه بدرقه پاییز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورهمی خبرنگاران به بهانه بدرقه پاییز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید