نظرسنجی: کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می دهید؟

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، هر چهار فصل سال، زیبایی خاص خودشان را دارند و هر کدام به دلایلی برای سفر مناسب هستند. شما کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می دهید؟ با نظرسنجی این هفته خبرنگاران، همراه باشید.

نظرسنجی: کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می دهید؟

در نظرسنجی هفته قبل از شما در خصوص نحوه ارتباط برقرار کردن با دیگران در سفرهای خارجی به کشورهایی که زبانشان را نمی دانید، پرسیدیم. نتایج این نظرسنجی را در نمودار زیر مشاهده می کنید.

در این نظرسنجی، 59/48 درصد آرا به زبان انگلیسی، 16/5 درصد به یادگیری جملات ضروری قبل از سفر، 13/92 درصد به نرم افزارهای آموزش زبان، 5/54 درصد به گزینه یاری گرفتن از یک همسفر و 4/56 درصد آراء هم به گزینه کتاب های راهنمای زبان اختصاص یافته است.

سوال این هفته نظرسنجی وبلاگ دانلود سرا در خصوص فصل مورد علاقه شما برای سفر است.

بهار

بهار فصل رویش دوباره طبیعت و یکی از زیباترین فصل های سال است. در فصل بهار برترین موقعیت برای سفر، تعطیلات نوروز است. تعطیلاتی دو هفته ای که فرصتی مناسب را برای سفرهای داخلی و خارجی فراهم نموده است. بسیاری از آژانس های مسافرتی، تورهای ویژه ای برای سفرهای داخلی و خارجی برای ایام نوروز در نظر می گیرند. علاوه بر تعطیلات عید، آب و هوای مطلوب هم باعث می گردد که خیلی از افراد این فصل زیبا را برای سفر انتخاب نمایند.

  • 10 جاذبه تفریحی در بهار
  • 10 جشنواره شکوفه گیلاس

تابستان

تابستان هم به علت تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، فرصت بسیار مناسبی برای سفر است. به خصوص ماه آخر تابستان که هوا رو به خنک تر شدن می رود. در این فصل، سفر به منطقه ها کوهستانی بسیار هوادار دارد و توصیه می گردد. لذت کوه نوردی در کوهستان ها و پیاده روی در مسیرهای دیدنی با چشم اندازهای زیبا و انجام ورزش ها و تفریحات آبی در شهرهای ساحلی، از مزایای سفر در تابستان هستند.

  • 10 مورد از برترین اقامتگاه ها و هتل های تابستانی
  • 15 جای رویایی در آسیا برای یک ماه عسل تابستانی
  • 10 مقصد گردشگری تابستانی محبوب سال 2016 به انتخاب TripAdvisor

پاییز

فصل پاییز شاید برای مسافرت خانواده ها مناسب نباشد چرا که فصل آغاز سال تحصیلی است. اما منظره ها زیبای پاییزی و هوای ملایم، شرایط را برای سفری به یادماندنی فراهم نموده است. خیلی از افراد ترجیح می دهند در این فصل زیبا سفر نمایند و منظره ها هزاررنگ پاییزی را از دست ندهند.

  • برترین شهرهای اروپا برای سفرهای پاییزی
  • 10 مکان دیدنی در فصل پاییز که باید ببینید

زمستان

شاید فکر کنید فصل زمستان برای سفر مناسب نیست. اما اگر از هواداران ورزش های زمستانی باشید، این فصل را برای سفر از دست نمی دهید. سفر به منطقه ها گرمسیری و سواحل گرم و آفتابی می تواند خستگی روزمره را از شما دور کند و تجربه ای متفاوت باشد.

  • 10 علت عمده برای سفر به اروپا در فصل زمستان
  • آمادگی برای سفرهای زمستانی (قسمت اول)
  • آمادگی برای سفرهای زمستانی (قسمت دوم)
  • آمادگی برای سفرهای زمستانی (قسمت سوم)

این هفته هم منتظر مشارکت شما هستیم.

برای شرکت در این نظرسنجی تا ساعت 6 عصر روز چهارشنبه فرصت دارید.

کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می دهید؟منبع: کجارو

به "نظرسنجی: کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می دهید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی: کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می دهید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید