با متخلفان رعایت محدودیت های شرایط قرمز کرونایی در تهران برخورد می گردد

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، تهران (پانا) - استاندار تهران تأکید کرد، فرمانداران موظف هستند با هر گونه تخلف محدودیت های کرونایی در شرایط قرمز برخورد قانونی داشته باشند.

با متخلفان رعایت محدودیت های شرایط قرمز کرونایی در تهران برخورد می گردد

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران که امروز برگزار گردید، گفت: گزارش ارائه شده از آخرین شرایط شیوع کروناویروس در بُعد استانی، ملی و جهانی نشان می دهد که تعداد بیماران سرپایی و بستری در استان تهران افزایش یافته و اولین و موثرترین اقدام در این حوزه اطلاع رسانی در خصوص سامانه 6070 برای افراد مبتلا به کروناویروس است.

وی اضافه نمود: هر فردی که به این بیماری مبتلا گردد می تواند به وسیله سامانه 6070 راهنمایی و راهنمایی بهنگام در ابعاد مختلف را دریافت کند.

محسنی بندپی ادامه داد: خوشبختانه در انتقال و توزیع برق استان همکاری خوبی برای تأمین برق بیمارستان ها انجام شد؛ به شکلی که برق هیچ بیمارستانی قطع نگردد. روز گذشته هم پیک 66 هزار مگاوات مصرف را داشتیم ولی امیدواریم که همکاری توزیع برق برای تأمین برق بیمارستان ها ادامه داشته باشد بعلاوه محل نگهداری واکسن ها برای تزریق دوز دوم در مراکز تزریق واکسن معین شده که باید آدرس آن ها به توزیع برق داده گردد تا نسبت به عدم قطع برق آن ها اقدام گردد.

استاندار تهران با اشاره به افزایش مراکز تزریق واکسن از 77 به 79 مرکز گفت: این افزایش مراکز نشان از درایت و پیش بینی معاونان بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی دارد.

وی تأکید کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شرایط قرمز فقط فعالیت مشاغل گروه 1 مجاز است و تمامی دستگاه ها و اصناف موظف به اجرای این مصوبه هستند. هر دستگاه اجرایی که خلاف قانون عمل کند در حقیقت هم قانون را نادیده گرفته و هم سلامت پرسنل و مراجعان را نادیده گرفته است لذا فرمانداران موظف به برخورد قانونی با تخلفات هستند.

محسنی بندپی با تأکید بر لزوم حفظ سلامت تک تک شهروندان گفت: بی تردید برگزاری هر اجتماع، کلاس آموزشی و تجمع فعلا در تهران تعطیل است تا به حالت عادی بازگردیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "با متخلفان رعایت محدودیت های شرایط قرمز کرونایی در تهران برخورد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با متخلفان رعایت محدودیت های شرایط قرمز کرونایی در تهران برخورد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید