بازار بزرگ ماهی تسوکیجی، توکیو

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، بازار بزرگ ماهی تسوکیجی، یکی از بازارهای بزرگ عمده فروشی در دنیا است که در توکیو ژاپن واقع شده است. روزانه بیش از 400 نوع مختلف ماهی در این بازار به فروش می رسد.

بازار بزرگ ماهی تسوکیجی، توکیو

بازار بزرگ ماهی تسوکیجی، یکی از بزرگ ترین بازارهای عمده فروشی در دنیا است. هر روز بیش از 400 نوع ماهی مختلف در این بازار به فروش می رسند. از ماهی ساردین تا خاویار 400 هزار تومانی در این بازار پیدا می گردد. مردم از 6 قاره دنیا در این بازار جمع می شوند تا برترین ماهی های دنیا را خریداری نمایند.

یکی از چشم انداز های جالبی که در این بازار با آن روبه رو می شوید، سردخانه های تو در تو و مارپیچی است که گویی خاتمه ندارد. با قدم گذاشتن در بازار ماهی تسوکیجی به راحتی می توانید با فرهنگ ژاپنی و سبک غذا خوردن آن ها آشنا شوید.

در بازار تسوکیجی روزانه حدود 2,268,000 کیلوگرم ماهی و غذاهای دریایی به فروش می رسد. این عدد نشان می دهد که این بازار از حالت یک بازار محلی درآمدها است و کار در بازار به یک تجارت دنیای تبدیل شده است. فروش بازار عمده فروشی تسوکیجی 11 درصد کمتر از بزرگ ترین بازار عمده فروشی دنیا در پاریس با نام رونگیس است. بازار ماهی تسوکیجی به راحتی با بازار عمده فروشی ماهی نیویورک فالتون رقابت می نماید. فروش روزانه بازار فالتون برابر با 28 میلیون دلار است.

بازارگرمی ماهی فروشان هم دیدنی است. آن ها برای فروش ماهی ها در وزن های بالا نوعی حراجی راه می اندازد و ماهی را به بالاترین قیمت پیشنهادی می فروشند.

تقاضای ماهی تن در بازار ماهی توکیو بسیار زیاد است. هر روز میانگین 91 تا 454 کیلوگرم ماهی تن در این بازار به فروش می رسد. روزانه میلیون ها ماهی تن به بازار ماهی توکیو وارد می گردد و تقاضای خرید ماهی تن در این بازار بسیار زیاد است.

اگر صبح زود به بازار عمده فروشی توکیو برسید می توانید از گوشت های تازه ای که جلوی چشم شما بریده می گردد، بهره ببرید. این گوشت های تازه یکی از خریدهای اصلی ژاپنی ها از بازار ماهی تسوکیجی است و مردم برای خرید آن بسیار مشتاق هستند.

موقعیت بازار ماهی تسوکیجی روی نقشه
منبع: کجارو / nationalgeographic.com

به "بازار بزرگ ماهی تسوکیجی، توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار بزرگ ماهی تسوکیجی، توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید