انتقاد میراسماعیلی از مسئولان لرستان

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، آرش میراسماعیلی با اشاره به برگزاری سومین اردوی تیم ملی جودو در استان لرستان طی سال جاری گفت: در شهرستان ازنا اردوی تیم ملی نوجوانان، در شهرستان بروجرد اردوی تیم ملی جوانان و اردوی تیم ملی نوجوانان را امروز در شهرستان سلسله برگزار نموده ایم.

انتقاد میراسماعیلی از مسئولان لرستان

وی گفت: تا خاتمه سال جاری نیز مسابقات قهرمانی جام باشگاه های ایران را در سطح بانوان به میزبانی شهرستان خرم آباد خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون جودو در ادامه سخنان خود با انتقاد از مسئولان لرستان بیان داشت: گله مند هستم از اینکه، تنها استانی که تا کنون مسئولان استانی را ندیده ام و واقعاً هم همکاری ننموده اند، لرستان بوده است، در هر استانی که ما می رویم هم استاندار و هم مسئولان استانی و هم مدیرکل در تمام طول سفر با ما هستند، متأسفانه حتی یک بار هم تا کنون مدیرکل ورزش و جوانان لرستان را ندیده ام، آن هم در استان خود ما که به نوعی دوست داریم خدمتی انجام دهیم خیلی سخت است.

میر اسماعیلی تاکید نمود: اما ما هیچ وقت ناامید نمی شویم، این بی مهری ها همواره بوده، اما ما وظیفه داریم که این کارها را انجام دهیم، از روزی که بوده ایم کوشش نموده ایم که جودو را از مرکز کشور خارج کنیم و به دل استان ها و شهرستان های کوچک بیاوریم چرا که میزبانی ها به نوعی موجب پیشرفت جودو در آن استان و شهرستان می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انتقاد میراسماعیلی از مسئولان لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد میراسماعیلی از مسئولان لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید