جدایی 12 میلیاردی از پرسپولیس ، ماجرای فسخ قرارداد ستاره ملی پوش سرخ ها

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، به نظر می رسد مرتضی پورعلی گنجی نیز مثل بعضی دیگر از بازیکنان پرسپولیس در قرارداد خود حق فسخ را قید نموده است.

جدایی 12 میلیاردی از پرسپولیس ، ماجرای فسخ قرارداد ستاره ملی پوش سرخ ها

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، بلافاصله پس از حذف ایران از رقابت های جام جهانی بود که بعضی رسانه ها از پیشنهادهای خارجی مرتضی پورعلی گنجی خبر داده و مدعی شدند چند باشگاه قطری و اماراتی خواستار انتقال این مدافع باتجربه به تیم خود هستند.

همین موضوع باعث شده تا طی روزهای اخیر حدس ها در خصوص جدایی پورعلی گنجی در نیم فصل به اوج خود برسد.

داستان از این قرار است که مرتضی پورعلی گنجی با پرسپولیس قراردادی 2 ساله دارد و البته بند جدایی در قراردادش هم لحاظ شده تا با پرداخت مبلغی بتواند از پرسپولیس جدا گردد.

اما نکته ای که در این میان مهم به نظر می رسد این است که در بندجام ج جدایی قرارداد پورعلی گنجی تاکید شده که این مدافع در طول فصل نمی تواند از پرسپولیس جدا گردد و او در صورت تمایل برای حضور در تیم های خارجی می تواند با پرداخت مبلغ 350 هزار دلار در خاتمه فصل از جمع سرخ های تهرانی جدا گردد.

از این رو جدایی پورعلی گنجی در نیم فصل و در طول این فصل از رقابت های لیگ انجام نمی گردد و اگر پورعلی گنجی روی جدایی از پرسپولیس اصرار داشته باشد، باید در خاتمه فصل راهی تیم های دیگر گردد.

آخرین شرایط حضور تماشاگر در بازی استقلال-پرسپولیس | جلسه مهم شورای تامین تهران

منبع: طرفداری

منبع: همشهری آنلاین

به "جدایی 12 میلیاردی از پرسپولیس ، ماجرای فسخ قرارداد ستاره ملی پوش سرخ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی 12 میلیاردی از پرسپولیس ، ماجرای فسخ قرارداد ستاره ملی پوش سرخ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید