آموزش و پرورش ملزم به تعطیلی موقت مدارس در صورت شیوع آنفلوآنزا

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: یکی از کار هایی که در مجلس پیگیری شده است؛ الزام آموزش و پرورش به تعطیلی موقت مدارس در صورت شیوع بیماری آنفلوآنزا است.

آموزش و پرورش ملزم به تعطیلی موقت مدارس در صورت شیوع آنفلوآنزا

سید کریم حسینی گفت: در مورد شیوع بیماری آنفلوانزا و وضعیتی که در حال حاضر کشور با آن روبرو شده است، تذکر های لازم و طرح سوال از وزیر بهداشت انجام شد.

او می گوید: اقدامات دیگری در این زمینه در حال اجرا است که می توان به الزام کردن وزارت آموزش و پرورش به تعطیلی موقت مدارس در صورت بروز اپیدمی و افزایش آمار مبتلایان اشاره نمود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در مورد مدیریت بیماری آنفلوانزا در هفته جاری وزیر بهداشت برای پاسخگویی در کمیسیون های تخصصی حاضر می گردد.

نماینده مردم اهواز در مجلس می گوید: یکی از مواردی که این روز ها در مورد آن به وزیر بهداشت تذکر و از او طرح سوال شده بود، مبحث کمبود دارو در داروخانه های کشور است؛ دارو های آنتی بیوتیک و ویژه تر آنتی بیوتیک بچه ها بیشتر شامل این کمبود بوده اند.

حسینی گفت: محموله واردات دارو به کشور وارد شده و این مطلب مورد مطالبه نمایندگان نهاده شد؛ علاوه بر درخواست برای تسریع توزیع و عرضه دارو های وارداتی در شهر های مختلف کشور نیز مدیریت بیماری آنفلوانزا مورد مطالبه نمایندگان مجلس است.

وبلاگ دانلود سرا خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آموزش و پرورش ملزم به تعطیلی موقت مدارس در صورت شیوع آنفلوآنزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش و پرورش ملزم به تعطیلی موقت مدارس در صورت شیوع آنفلوآنزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید