استقبال سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک از بودجه های حمایتی

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: باقی مراکز که می خواهند در ارتباط با بچه ها فعالیتی داشته باشند، باید خود را با سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک تطبیق دهند و مجوز را از ما دریافت نمایند.

استقبال سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک از بودجه های حمایتی

مجتبی همتی فر گفت: 2 نهاد قانونی و با مجوز، تعلیم و تربیت بچه ها را در این سال ها بر عهده داشته اند. اولی سازمان بهزیستی کشور است که در این مدت با عنوان مهد کودک وظیفه ای برای خود تشکیل داده بود و بخشی نیز مراکز پیش دبستانی بودند که زیر نظر وزارت آموزش و پرورش به فعالیت خود ادامه می دادند؛ اما بیش از سیزده نهاد دیگر نیز به عناوین مختلف مجوز هایی صادر می کردند.

او گفت: بنا بر اساسنامه، این مراکز باید خود را با سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک تطبیق دهند ، مجوز را از ما دریافت نمایند و بر اساس الگویی که معین شده پیش روند.

او ادامه داد: پس از دریافت مجوز اگر بودجه حمایتی دارند مانند شهرداری ها ما استقبال خواهیم کرد و بنای ما بر این است از تمام ظرفیت هایی که وجود دارد، استفاده کنیم. حتی سازمان ها را به این سمت سوق دهیم؛ چرا که این موضوع را خدمت با کیفیت ملی می دانیم و اگر هر نهادی مانند نهاد های دینی، آستان های مقدس، نهاد های عمومی غیردولتی مانند شهرداری ها و خیرین در این حوزه وارد شوند در کنار بودجه ای که دولت برای این موضوع اختصاص داده است؛ اتفاق خوبی خواهد افتاد.

وبلاگ دانلود سرا علمی پزشکی آموزش و پرورش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "استقبال سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک از بودجه های حمایتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک از بودجه های حمایتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید