پاسخگویی به 90 شکایت حوزه فاوا در سفر رئیس جمهوری به گلستان

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان گلستان با حضور رئیس اداره بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مرکز ارتباطات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ریاست جمهوری در شهر گرگان مرکز استان گلستان راه اندازی شد.

پاسخگویی به 90 شکایت حوزه فاوا در سفر رئیس جمهوری به گلستان

به گزارش گروه علم و پیشرفت وبلاگ دانلود سرا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی بحرینی رئیس اداره بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده ویژه وزیر در سفر رئیس جمهوری گفت: مرکز ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات سفرهای رئیس جمهور به منظور برقراری ارتباط با مردم به صورت حضوری در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان راه اندازی شد.

وی در مورد درخواست ها و شکایات مطرح شده گفت: میز مذکور در روزهای پنج شنبه و آدینه 12 و 13 اسفند از ساعت 8 الی 18 دایر شد و میزبان درخواست ها، مطالبات و شکایات فعالان حوزه ICT بود.

نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر ریاست جمهور توضیح داد: در این دو روز بیش 90 شکایت در حوزه های دفاتر پیشخوان شهری و روستایی، شرایط معیشت همکاران و شکایات مختلف از حوزه پوشش دریافت شد که بخشی از آن در دستور پیگیری و بخشی نیز محقق شد.

وی اظهار داشت: در آنالیز مسائل مردمی هیچ تقاضایی مورد غفلت نیست و ممکن است تقاضاهای عمومی همچون اشتغال که درخواست های بسیاری را شامل می گردد، در کوتاه مدت نتوان پاسخ داد کوشش این است که به وسیله این ارتباط به تقاضاهایی که امکان پاسخگویی فوری دارد، عمل کنیم.

بحرینی اعلام کرد: مردم استان که در این تاریخ اعلام شده نتوانستند درخواست ها، مطالبات و یا شکایات خود را اعلام نمایند می توانند با شماره گیری تلفن 195 یا مراجعه به آدرس الکترونیکی 195.cra.ir مطالبات خود را ثبت نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "پاسخگویی به 90 شکایت حوزه فاوا در سفر رئیس جمهوری به گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخگویی به 90 شکایت حوزه فاوا در سفر رئیس جمهوری به گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید