فکری: بازیکنان ما ریالی بابت شب عید دریافت نکرده اند، امیدوارم از فضای فعلی خارج شویم

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: شرمسار بازیکنان مان هستیم؛ آنها هنوز ریالی بابت شب عید دریافت نکرده اند.

فکری: بازیکنان ما ریالی بابت شب عید دریافت نکرده اند، امیدوارم از فضای فعلی خارج شویم

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، محمود فکری در نشست خبری پیش از ملاقات نفت مسجدسلیمان مقابل طرفدار گفت: طرفدار تیم خوبی است که در نیم فصل دوم شرایط خیلی بهتری پیدا نموده است. با شناختی که از ایمان میری مالک تیم طرفدار دارم، باید از او به خاطر حمایتی که از یک مربی جوان داشته اند، تشکر کنم. طرفدار در آغاز فصل نتایج خوبی نگرفت، اما با درایت و مدیریتش اجازه نداد که یک مربی جوان بسوزد. این تیم در نیم فصل دوم تقویت شد و نتایج خیلی خوبی کسب کرد که جای تقدیر از چنین مدیرانی با اینگونه تفکرات وجود دارد.

وی اضافه کرد: از طرف دیگر تیم ما در این چند هفته اخیر بازی های خوبی ارائه داده، شکل بازی تیم عوض شده و توانستیم در دو بازی امتیاز بگیریم و بعلاوه مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی ارائه بدهیم که حتی می توانستیم امتیاز هم بگیریم، ولی فضایی به وجود آمد که نتوانستیم از موقعیت های به وجود آمده استفاده کنیم و به گل برسیم.

فکری یادآور شد: در مجموع باید از تک تک بازیکنانم تشکر کنم که با غیرت و با تمام وجود کار می نمایند. در فضای کنونی کشور ایران، کم درآمدترین مردان ایرانی دست زن و بچه خود را می گیرند به خرید نوروز می فرایند، ولی ما شرمسار بازیکنان مان هستیم؛ آنها هنوز ریالی بابت شب عید دریافت ننموده اند و شرمسار خانواده هایشان و خودشان هستیم. امیدوارم فردا بازی خوبی ارائه کنیم و از فضایی که در سال 1400 برای تیم نفت مسجدسلیمان به وجود آمد، خارج شویم و سال تازه را با روحیه برترین آغاز کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم فردا، روز خوبی برای بازیکنان مان باشد و با تمام وجود و غیرت برای شادی مردم مسجدسلیمان کوشش نمایند تا هم یک عیدی به مردم بدهند و از فضایی هم که داریم، خارج شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فکری: بازیکنان ما ریالی بابت شب عید دریافت نکرده اند، امیدوارم از فضای فعلی خارج شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: بازیکنان ما ریالی بابت شب عید دریافت نکرده اند، امیدوارم از فضای فعلی خارج شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید