صعود تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به ملاقات فینال مسابقات جوانان باشگاه های کشور

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت با فزونی مقابل جوانان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به ملاقات فینال و پایانی مسابقات جوانان باشگاه های کشور صعود کرد.

صعود تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به ملاقات فینال مسابقات جوانان باشگاه های کشور

تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت با رجحان مقابل جوانان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به ملاقات فینال و انتهای مسابقات جوانان باشگاههای کشور صعود کرد.

در مرحله نیمه نهایی رقابتهای هندبال جوانان کشور که به میزبانی شهر یاسوج در حال برگزاریست ،امروز یکشنبه 11 مهرماه دو ملاقات در سالن پوریای ولی اموزش و پرورش استان برگزار گردید .

در اولین ملاقات دو تیم فراز بام خائیز دهدشت الف و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در انتها تیم جوانان فراز بام خائیز دهدشت با نتیجه 25بر 22 حریف نامدار خود سپاهان اصفهان را شکست داد و راهی ملاقات فینال این رقابتها شد.

در دومین بازی این مرحله تیم های قصر نشاط بهبهان و درخشان کویر گرمسار با هم ملاقات کردند که در انتها تیم قصر نشاط بهبهان با نتیجه 41 بر 25 حریف خود تیم شکست داد و حریف تیم فراز بام خائیز دهدشت شد .

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، فردا دوشنبه 12مهرماه و در بازی رده بندی از ساعت 10 صبح تیم های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و درخشان کویر گرمسار به مصاف هم میروند و در بازی فینال که از ساعت 15 برگزار می گردد تیم های فراز بام خائیز دهدشت الف و قصر نشاط بهبهان با هم ملاقات می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صعود تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به ملاقات فینال مسابقات جوانان باشگاه های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به ملاقات فینال مسابقات جوانان باشگاه های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید