صادقی: بحران خاصی در فجر سپاسی وجود ندارد، مقابل ذوب آهن دنبال مساوی نیستیم

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، دروازه بان تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز تأکید کرد، بحران خاصی در این تیم وجود ندارد و آنها در بازی های بعد نتایج خوبی خواهند گرفت.

صادقی: بحران خاصی در فجر سپاسی وجود ندارد، مقابل ذوب آهن دنبال مساوی نیستیم

ایمان صادقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ دانلود سرا، درباره عدم موفقیت فجر سپاسی در هفت بازی گذشته و اینکه به نظر می رسد آنها با شرایطی بحرانی روبرو هستند، گفت: بحران خاصی در تیم وجود ندارد. ما قبول داریم که نتایج خوبی نگرفتیم و خودمان بابت این موضوع ناراحت هستیم و از طرفی می دانیم که هواداران فجر هم انتظار نتیجه گیری دارند، ولی باید به تیم ما زمان داده شود، چون فجر تازه لیگ رجحان شده است و نمی توان توقع زیادی از این تیم داشت.

دروازه بان تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در ادامه خاطر نشان کرد: تیم هایی مثل پدیده، تراکتور، صنعت نفت و نفت مسجدسلیمان هم که سال هاست در لیگ برتر حضور دارند، در مقاطعی از بازی ها دچار مشکل شدند و با این اوصاف فجر که تازه به لیگ برتر آمده است، جای خود دارد. ما تلاش می کنیم تا این شرایط را تغییر دهیم. فجر تیم جوانی است که نیاز به زمان دارد و قطعاً در بازی های بعدی نتایج خوبی خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه تیمش بازی سختی در اصفهان در پیش دارد، خاطر نشان کرد: ذوب آهن جزو تیم های خوب لیگ است که بازیکنانی باکیفیت و کادر فنی بادانشی دارد. با این حال تیم ما فقط برای برد بازی خواهد کرد و مقابل حریف مان دنبال مساوی نیستیم. در این هفته ها آنقدر امتیاز از دست دادیم که حالا فقط باید به فکر برد باشیم. امیدوارم با انجام یک بازی هوشمندانه سه امتیاز را بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صادقی: بحران خاصی در فجر سپاسی وجود ندارد، مقابل ذوب آهن دنبال مساوی نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: بحران خاصی در فجر سپاسی وجود ندارد، مقابل ذوب آهن دنبال مساوی نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید