سرپرست معاونت تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی حسن اکبری را به عنوان سرپرست معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.

سرپرست معاونت تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ دانلود سرا، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی حسن اکبری را به عنوان سرپرست معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.

در حکم علی سلاجقه خطاب به اکبری آمده است: با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت سرپرست معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی منصوب می شوید.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاکدستی و فساد ستیزی، قانون مداری، مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

سلاجقه شرح داد: توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

حسن اکبری مدیر کلی حفاظت محیط زیست استان خراسان جنوبی، معاون فنی و کارشناس مسئول محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد را در کارنامه خود دارد.

پیش از این کیومرث کلانتری سمت معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست را بر عهده داشت که پس از یک دوره طولانی بیماری، 10 مهر ماه دار فانی را وداع گفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سرپرست معاونت تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست معاونت تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید