سایپا ما را تحت فشار قرار داد، امیدوارم از ویدئو چک استفاده کنیم

به گزارش وبلاگ دانلود سرا تیم والیبال سپاهان امروز در دیدارهای هفته یازدهم رقابت های لیگ با نتیجه 3 بر یک تیم سایپا را شکست داد.

سایپا ما را تحت فشار قرار داد، امیدوارم از ویدئو چک استفاده کنیم

رحمان محمدی راد پس از پیروزی تیمش مقابل سایپا گفت: بازی خوبی بود. امیدوارم تماشاگران از بازی لذت برده باشند. به تیم سایپا و ناصر شهنازی تبریک می گویم. امروز نمایش خوبی داشتند و نشان دادند سایپا در جایگاه واقعی خود قرار ندارد و انها می توانند جزو 8 تیم باشند. امروز سایپا ما را تحت فشار گذاشت و در لحظات سخت بازی، بازیکنان با تجربه به یاری تیم آمدند.

سرمربی تیم سپاهان در ادامه درباره نقش بازیکنان ستاره تیمش گفت: میرزاجان پور و مباشری پس از برطرف مصدومیت به بازی برگشتند و کم کم شرایط شان بهتر می گردد.

وی گفت: امیر غفور نیز آغاز فوق العاده ای داشته و در مجموع تیم، بسیار خوب عمل کرد. امیدوارم با کسب یک ریکاوری مناسب شرایط رو به رشدمان را ادامه دهیم.

محمدی راد درباره نبود ویدئوچک به وسیله باشگاه سپاهان نیز گفت: باشگاه ویدئوچک ایرانی را خریداری نموده و در یک بازی به صورت آزمایشی مورد استفاده نهاده شد. گزارشی تهیه و به هیئت مدیره ارسال نموده ایم تا در صورت تست شدن و طی کردن مراحل، بتوانیم در ادامه از آن استفاده کنیم. امیدوار هستم شرایط استفاده از ویدئوچک در خانه والیبال تهران نیز فراهم گردد چرا که این زیر نظر هیئت و فدراسیون واقع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سایپا ما را تحت فشار قرار داد، امیدوارم از ویدئو چک استفاده کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایپا ما را تحت فشار قرار داد، امیدوارم از ویدئو چک استفاده کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید