ری بن استوریز، عینک هوشمند مشترک فیسبوک و ری بن رسما رونمایی شد

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، فیسبوک رسما وارد دنیای عینک هوشمند شد و به تازگی با همکاری شرکت ری بن از عینک هوشمند ری بن استوریز رونمایی کرد.

ری بن استوریز، عینک هوشمند مشترک فیسبوک و ری بن رسما رونمایی شد

ری بن استوریز ساعت هوشمند مشترک فیسبوک و ری بن به شمار میرود و با قیمت 299 دلار، هم اکنون در دسترس واقع شده است. این عینک از دو دوربین 5 مگاپیکسلی بهره می برد که در قسمت بالای آن تعبیه شده اند. بعلاوه این عینک از بلندگو و میکروفون هم بهره می برد تا بدین ترتیب یک محصول کاملا مجهز باشد. ری بن استوریز یک عینک شارژی است و از کیس محافظ هم بهره می برد.

از لحاظ طراحی این محصول بسیار به سبک خاص ری بن شباهت دارد و گویا از همان عینک ها الهام گرفته است. اگرچه طراحی آن به خاطر تعبیه چیزهایی نظیر بلندگو، میکروفون و دوربین، اندکی با طراحی عینک های آفتابی ری بن یا عینک های معمولی ساخت این شرکت فرق دارد اما با این حال زیبایی خاص خود را دارد.

همان طور که گفته شد، این محصول از دو دوربین 5 مگاپیکسلی بهره می برد که هم قادر به تصویربرداری هستند هم می توانند تا 30 ثانیه ویدیو ضبط نمایند. بعلاوه برای بیش از 500 تصویر و 30 ویدیو هم فضای کافی در نظر گرفته شده است. سه میکروفونی هم که درون ری بن استوریز تعبیه شده اند می توانند با فناوری خاصی که در آن ها به کار گرفته شده است، نویزها را تا حد امکان کاهش دهند تا بدین ترتیب کیفیت صدای ضبط شده حین ویدیو بسیار بالا باشد.

این عینک که به عینک های آفتابی هم شباهت دارد از عکاسی محاسباتی، HDR، حالت شب، تثبیت نماینده ویدیو حین فیلم برداری و الگوریتم کاهش نویز هم بهره می برد تا بدین ترتیب در حد توانایی های خود، تصویر زیبایی ثبت و ضبط کند. این تصاویر و ویدیوها در اپلیکیشن Facebook View ذخیره می شوند تا کاربر بتواند آن ها را با افراد مختلف در شبکه های اجتماعی گوناگون نظیر اینستاگرام، فیسبوک مسنجر، توییتر، تیک تاک، اسنپ چت و… به اشتراک بگذارد.

کیس شارژری که برای این عینک در نظر گرفته شده است می تواند به مقدار کافی این محصول را شارژ کند که کاربر بتواند به مدت سه روز بدون احتیاج به شارژ مجدد به استفاده از آن بپردازد. مثل همواره درون بسته بندی این عینک یک پارچه پاک نماینده، جعبه نگه دارنده و کابل USB-C برای شارژ وجود دارد.

ری بن استوریز در حال حاضر برای خرید در دسترس واقع شده است اما نه در همه بازارها، بلکه در بازارهای خاصی نظیر آمریکا، استرالیا، کانادا، ایرلند، ایتالیا و انگلستان. در این بازارها هم قیمت این محصول به 299 دلار می رسد که به نظر نمی رسد برای محصولی با این کاربرد، خیلی گران باشد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ری بن استوریز، عینک هوشمند مشترک فیسبوک و ری بن رسما رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ری بن استوریز، عینک هوشمند مشترک فیسبوک و ری بن رسما رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید