تاریخ عرضه موتورولا ریزر تأیید شد، قبل از رویداد بعدی سامسونگ

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، موتورولا و سامسونگ هر دو در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی گوشی های تاشو یخود هستند. در حالی که سامسونگ بر بازار گوشی های تاشو تسلط دارد، موتورولا در پی تقویت جایگاه خود با سری Razr و مدل جدیدی از این خانواده است.

تاریخ عرضه موتورولا ریزر تأیید شد، قبل از رویداد بعدی سامسونگ

به نظر می رسد موتورولا گوشی خود را قبل از سامسونگ در رویدادی در چین در 2 آگوست معرفی کند. یعنی یک هفته قبل از سامسونگ که قرار است Z Flip 4 را در Galaxy Unpacked در 10 آگوست معرفی کند.

پست موتورولا در شبکه اجتماعی Weibo ، گوشه ای از دستگاهی را نشان می دهد که درزهای اطلاعای قبلی در خصوص Moto Razr مطابقت دارد.

یک گوشی تاشو نو

Moto Razr یکی از به یاد ماندنی ترین گوشی های تاشو سال گذشته بود. موتورولا کوشش دارد که آن را تکامل دهد.

انتظار می رود این طراحی به گونه ای تکامل یابد که چانه chin را حذف کند - اگرچه این بخشی از طراحی اصلی بود - بنابراین احتمالاً بیشتر شبیه سری Z Flip سامسونگ می گردد. گفته می گردد صفحه نمایش اصلی آن 6.7 اینچی و صفحه نمایش بیرونی آن 3 اینچی خواهد بود.

بعلاوه پردازشگر آن Snapdragon 8+ Gen 1 خواهد بود و یک یک جفت دوربین، یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد داشت.

اما گوشی پرچم دار نو این شرکت انتظار می رود با نام Moto Edge 30 Ultra در خارج از چین عرضه می گردد و انتظار می رود که از سخت افزار Snapdragon 8+ نسل یک استفاده کند.

بیشترین توجه به دوربین 200 مگاپیکسلی با سنسور Samsung Isocell HP1 است. موتورولا با استفاده از سنسور 1 اینچی IMX989 سونی، کوشیده رجحان این دوربین را به چیزی فرارت از عدد پیکسل ها ببرد.

منبع: یک پزشک

به "تاریخ عرضه موتورولا ریزر تأیید شد، قبل از رویداد بعدی سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه موتورولا ریزر تأیید شد، قبل از رویداد بعدی سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید