بازدید استاندار کردستان از نمایشگاه هنرمند سنندجی

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، استاندار کردستان با حضور در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج از آثار استاد فردین صادق ایوبی در نمایشگاهوقت مشوش بازدید کرد.

بازدید استاندار کردستان از نمایشگاه هنرمند سنندجی

به گزارش وبلاگ دانلود سرا از سنندج، امروز استاندار کردستان دراولین حضور خود در یک جمع هنری ضمن ملاقات با اساتید استان از نمایشگاه وقت مشوش 30 تابلوی نقاشی و طراحی استاد فردین صادق ایوبی بازدید کرد.

در این بازدید که همزمان با مراسم اختتامیه نمایشگاه و بداهه نوازی هنرمندان موسیقی در برابر تابلو های نقاشی انجام شد،استاندار کردستان چند دقیقه ای را هم به شنیدن نوای سنتور کارن احمدی پدیده نوجوان موسیقی کشور نشست.

در حاشیه این بازدید استاندار کردستان با حضور رئیس حوزه هنری استان کردستان با اساتید دکتر هادی ضیاء الدینی، سعدا... نصیری خواننده و نوازنده موسیقی، دکتر امید ورزنده، دکتر بهمن حاجی میرزایی، استاد جمشید پرآوزان و جمعی دیگر از هنرمندان ملاقات و تبادل نظر کرد.

رئیس حوزه هنری استان کردستان در این بازدید گفت: این نمایشگاه حاصل فعالیت دو سال اخیر استاد صادق ایوبی است که با حمایت حوزه هنری به نمایش در آمده است.

امین مرادی گفت: خوشبختانه حوزه هنری به منظور ایجاد بستر های لازم برای عرضه آثار هنرمندان در زمینه ایجاد زیر ساخت ها به صورت جدی وارد کار شده است و در این زمینه ارتقاء ژردیس سینمایی بهمن سنندج به 7 سالن سینمایی، ساخت ژردیس سینمایی سه سالنه در سقز، ارتقاء سالن سینما آزادی بیجار به یک پردیس سه سالنه و ساخت سه گالری استاندارد در سقز، سنندج و بیجار از آن جمله است.

نمایشگاه نقاشی و طراحی وقت مشوش با همکاری و حمایت حوزه هنری استان کردستان آثار استاد فردین صادق ایوبی در دو سال اخیر را شامل می گردد که از 28 آذر تا 9 دی ماه در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج در معرض نمایش علاقه مندان نهاده شد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازدید استاندار کردستان از نمایشگاه هنرمند سنندجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید استاندار کردستان از نمایشگاه هنرمند سنندجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید