ابرهای سفید و آسمان آبی با دستگاه تصفیه هوا

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، شهرهای بزرگ هرساله در نمودار تعداد روزهای ناسالم تنفسی، رکورد تازه ای ثبت می نمایند و حالا باز به روزهایی رسیده ایم که هوا سردتر شده و احتمال رخ دادن وارونگی و مشکلاتی از این دست بیشتر است.

ابرهای سفید و آسمان آبی با دستگاه تصفیه هوا

ما در جنگی دائمی با ذرات آلاینده ایم ؛ ذراتی که می توانند با مواد زیان آورشان اثرات مخربی بر سلامت ما بگذارند. آمار پزشکی نشان می دهد میزان تنفس هر فرد بالغ، حدود 20 هزار بار و نوزادان 50 تا 60 هزار بار در روز است و ما روزانه 16 کیلوگرم هوا تنفس می کنیم درحالیکه به طور میانه 1 کیلوگرم غذا می خوریم و 1.5 لیترآب می نوشیم. بنابراین آلودگی هوا 11 برابر آلودگی آب و 16 برابر آلودگی غذا برای انسان خطرناک تر است در حالی که به بهداشت آب و غذا بیش از بهداشت هوا توجه می گردد.

در این میان بچه ها به علت عدم توسعه کامل سیستم ایمنی و سیستم ریوی و و میزان تنفس بالاتر، نسبت به بالغین آلاینده های بیش تری را دریافت می نمایند و در معرض خطر بیش تری هستند. حال، اگر این سؤال برای شما پیش آمده است که چطور می توان با وجود این همه مراقبت ناموفق، خطرات آلاینده ها بر سلامتی را از بین برد، باید بگوییم که برترین راه، در وهله اول، کنترل یا حذف منابعی است که این آلاینده ها را فراوری می نمایند؛ سپس، تصفیه هوای آلوده محیط داخل است.ما خوشبختانه در زمانی زندگی می کنیم که فناوری به یاری مان آمده است؛ آن هم با فراوری محصولاتی که هوای داخل را فیلتر می نمایند و آن را از مواد مضر پاک می سازند.

یکی از شرکت های پیشرو در زمینه فراوری این محصولات شرکت ال جی است که پیشرفته ترین تکنولوژی ها را در تصفیه هوا بکار گرفته است. سری تصفیه هوای آکوا یکی از قدرتمندترین مدل های تصفیه هوای این شرکت است و به تازگی عضو های تازه خود به اسمNew Air bus و New Aqua را به خانواده های ایرانی معرفی نموده است. این مدل های تازه با قابلیت ویژه و خاص Pm 1.0 باعث می گردد ذراتی به میزان 1 میکرون نیز نتوانند از فیلتر این محصول عبور نمایند و همین امر باعث می گردد هوای بسیار تمیزی در اختیار بچه ها ونوزادان قرار بگیرد و انها را از ناراحتی های ریوی و حتی قلبی در آینده محفوظ بدارد. به علاوه می توانید با استفاده از فناوری پیشرفته چند مرحله ای سیستم تصفیه هوا، آلودگی ها و آلاینده های مضر را به حداقل خود برسانید. بعلاوه سیستم آبی Aqua-Cyclone رطوبت ساز Aqua نه تنها به حذف مواد شیمیایی و آلوده نماینده هوا یاری می نماید بلکه میزان رطوبت خانه را نیز در سطح مناسب نگه می دارد.

این دستگاه به راحتی تا 99 درصد Formaldehyde یعنی همان گاز متصاعد شده از اگزوز خودروها را فیلتر می نماید. این امر در کنار قابلیت تصفیه 90 درصدی دود و آلودگی های محیطی برای شهرهای بزرگ یک مزیت بسیار عالی حساب می گردد و محیطی سالم برای بچه ها ، سالمندان و دیگر اعضای خانواده فراهم می نماید.

لذا،با توجه به مشخصات ذکر شده، این دستگاه یکی از ضروریات سبد خرید مخاطبان در این دوره زمانی می باشد. دستگاهی زیبا و بی صدا که سلامت را به ما هدیه می نماید.

منبع: فوت و فن

به "ابرهای سفید و آسمان آبی با دستگاه تصفیه هوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابرهای سفید و آسمان آبی با دستگاه تصفیه هوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید