آلودگی هوای تهران 6 روزه شد

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، با اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در طول امروز (11 دی ماه) سکون جو و انباشت آلاینده ها سبب کاهش کیفیت هوا و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس می گردد.

آلودگی هوای تهران 6 روزه شد

به گزارش ایسنا، پیش بینی های صورت گرفته در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبح امروز (11 دی ماه) همزمان با شروع تردد خودرو ها کیفیت هوا در بیشتر منطقه ها در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از پایداری و سکون جو طی ساعات گذشته است. عدم وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده ها را محدود خواهد نمود.

به تدریج با رشد ناپایداری جوی تا اواخر وقت شنبه (11 دی ماه) و افزایش نسبی تندی باد تا حدودی از غلظت آلاینده ها کاسته خواهد شد، با این حال با افزایش ترافیک شامگاهی برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در بعضی منطقه ها پرتردد پیش بینی می گردد.

صبح روز یکشنبه (12 دی ماه) افزایش ترافیک صبحگاهی سبب افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا در منطقه ها پرتردد خواهد شد. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده ها جلوگیری می نماید.

با برقراری شرایط پایدار جو و عدم وزش باد مؤثر تا ساعات پایانی یکشنبه (12 دی ماه) و نیز با افزایش ترافیک، بر اندازه غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد که برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در منطقه ها پرتردد را در پی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 135 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 120 و کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه های حساس است.

منبع: فرارو

به "آلودگی هوای تهران 6 روزه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلودگی هوای تهران 6 روزه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید