حالت اول شخص به فورتنایت خواهد آمد

به گزارش وبلاگ دانلود سرا، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که فورتنایت در فصل بعدی خود از حالت اول شخص رونمایی می نماید.

حالت اول شخص به فورتنایت خواهد آمد

لازم به ذکر است که فورتنایت تا این لحظه، هرگز به طور رسمی از حالت اول شخص پشتیبانی ننموده و در عوض تمرکز خود را روی زاویه دید سوم شخص خود حفظ نموده است که البته این حالت با گیم پلی مبتنی بر ساخت و ساز بازی سازگاری بهتری دارد. با این حال اکنون که این بازی بتل رویال بیشتر به سمت حالت بدون ساخت و ساز خود متمایل شده است، به نظر می رسد که کمپانی اپیک گیمز آماده معرفی حالت تازهی از بازی است.

این در حالی است که بسیاری از بازیکنان انتظار داشتند که حالت اول شخص به بازی اضافه نگردد. در سال 2018، اپیک گیمز به صراحت بیان کرد که هیچ برنامه ای برای اضافه کردن حالت اول شخص ندارد زیرا به نظر نمی رسد که با سبک طراحی فورتنایت مطابقت داشته باشد. با این حال، این استودیو بیان کرد که مایل است این ایده را در آینده بازبینی کند. شواهدی مبنی بر اضافه شدن حالت اول شخص برای اولین بار در اواخر ژانویه در کدهای بازی کشف شد و شایعاتی به وجود آمد.

حال افشاگران به تازگی در توییت هایی اعلام نموده اند که اپیک گیمز به زودی حالت اول شخص فورتنایت را رونمایی می نماید. طبق اطلاعات فاش شده، برنامه آزمایشی این است که حالت اول شخص زمانی در فصل دو از چپتر چهارم به بازی اضافه گردد. این بدان معناست که حالت تازه ممکن است در 10 مارس (19 اسفند) در دسترس قرار گیرد.

جزئیات مربوط به حالت اول شخص بازی فعلا معین نیست اما به نظر می رسد که مانند یک گزینه اختیاری در تمامی حالت ها خواهد بود و حالت جداگانه ای برای آن در نظر گرفته نشده است. البته با توجه به حالت هایی که از ساخت و ساز پشتیبانی می نمایند، یک حالت بازی کاملا مجزا محتمل تر به نظر می رسد.

در نهایت لازم به ذکر است که فورتنایت تنها بازی بتل رویالی نیست که پس از آغاز بازی به صورت سوم شخص، حالت اول شخص را تجربه نموده است. زمانی که پابجی عرضه شد، در ابتدا از حالت اول شخص در حالت های اصلی بهره نمی برد اما این حالت به مرور به آن اضافه شد و محبوبیت زیادی پیدا کرد. در هر صورت باید دید که فورتنایت نیز که حالا از تب و تاب گذشته افتاده می تواند با حالت اول شخص بار دیگر سروصدا به پا کند یا خیر.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "حالت اول شخص به فورتنایت خواهد آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حالت اول شخص به فورتنایت خواهد آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید